![]() |
Amazone Go: Jeff Bezos tegen de kassiersters
Geen kassa's meer in de supermarkt. Jeff heeft het gepresteerd . In Seattle.
Een supermarkt van 550 vierkant meter. In de USA waren in 2014 3.5 miljoen kassiersters met een gemiddeld loon van 19.310$ https://www.amazon.com/b?node=16008589011# Snel basisloon invoeren voor al wie het nodig heeft.... |
Waar las ik dat een boost aan technologie verwacht wordt zo rond 2019 ?
Interessant artikel !! . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb 4 lang jaar automatiseringssystemen (ontworpen en ) verkocht aan de Vlaamse industrie. Dat heeft me genoeg gewetensproblemen bezorgd, want ik werd, in tegenstelling tot Jeff Bezos, elke dag geconfronteerd met de D-werkers * die ik mede hielp weg automatiseren. D= dirty, degrading , dull, dangerous (work) |
goed zo. De macht van de vakbonden kan dan weer wat gemakkelijker gebroken worden
|
Citaat:
Ik vergeet er wellicht nog. |
Is er hier één forummer die bewust niet meedoet met internetbankieren of app-bankieren op smartphone, omdat hij graag bankbediendes ziet overschrijvingsformulieren overtikken om ze in hun netwerk te krijgen ?
Is er hier één forummer wiens grootvader liever knechten en meiden zag patatten rooien op hun knieën en met hun blote handen, in plaats van een boerentraktor met aangepaste rooimachine ? . |
Citaat:
Ik heb niets iets tegen kasloze grootwarenhuizen. Amazone is fantastisch. Maar (het aanbod van) Amazone Spain is onvergelijkbaar met dat van Amazone US, die meestal in Spanje niet meer leveren. |
Citaat:
|
Hebben er dan ooit kassiersters gewerkt bij Amazon ? :?
|
Eerste Amazone drone delivery ook nog.
https://www.theguardian.com/technolo...drone-delivery |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik schakelde bovendien zo snel als mogelijk (na vier jaar, zoals ik zei) over naar verkopen van kant en klaar gefabriceerd zwaar investeringsmateriaal. Nog zo makkelijk. Dan moest ik 's avonds (en 's nachts) thuis geen automatiseringsontwerpen meer ontwerpen die ik dan overdag vervolgens op de baan moest zelf moest in een order proberen om te zetten, onder gewetensbezwaren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een beetje in dezelfde lijn: Amazon is eveneens bezig met soortgelijke projecten om eigen boekwinkels in the real te openen... Concurrentie dus voor de traditionele bookstores... Gaat nog spannend worden :-D
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be