![]() |
Vrouwen mogen niet meer komen in bepaalde delen van Franse moslimwijken
|
Citaat:
|
in brand steken opkuisen
|
“Maar het gaat om een politieke stroming die niet wordt gevolgd door de meeste Franse moslims”, zegt ze.
|
Citaat:
|
Resultaat van die legendarische (opgedrongen) "diversiteit" :roll:
|
danku sossen!
|
De sossen keken en zagen dat het goed was. Net zoals Dolfke hebben zij ook veel sympathie voor de islam en hun warlord.
|
Ik heb gehoord dat de feministen een topless protestmars gaan houden in die wijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Zojuist op het vtm-nieuws werd een reportage van ter plaatse, van een Franse vrouwenorganisatie, getoond.
Inbegrepen de dreigingen aan de dames tijdens een interview. Dit maakt me opstandig. Als zoiets niet direct en hard de kop ingedrukt wordt door de overheid, dan gaan we vanwege de bevolking nog veel hardere weerbotsen krijgen. . |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De moslim mannen die die vrouwen intimideren? Of ook de politici die de islamisering van Europa mogelijk maken? Zoals bijvoorbeeld Liesbeth Homans, die het aantal erkende moskeeën heeft verdriedubbeld. |
Citaat:
Elk jaar komt hier een veelvoud binnen van dat handvol dat we hier met veel moeite buiten krijgen. |
Citaat:
Maak je geen illusies, in sommige Brusselse gemeenten (Schaarbeek, St.Joost, Anderlecht, Molenbeek...) krijg je binnenkort gelijkaardige toestanden. |
Citaat:
Europa is niet geïslamiseerd. Enkele wijken in Frankrijk, UK en ook Brussel zijn geïslamiseerd. Mijn opstandigheid is gericht naar twee soorten politici: zij die ik islam-lovers noem, en zij die zodanig overdrijven tegen de islam, dat ze contraproductief werken. Daar staat ge nu met uw klein pietje hé. . |
Citaat:
Wil je ons iets zeggen, Schoof? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be