![]() |
Ere-doctoraat voor het meisje Merckel: ik ben tegen
De hoge dames en heren van de unifs Gent en Leuven willen zo'n eerbetoon voorzien voor juffrouw Wir schaffen das.
Ik denk dat het beter is om even af te wachten. En dan het juiste besluit te trekken: een historische vergissing moet ge niet eren. . |
Zo'n eredoctoraat is gewoon een lintje, dat doet weinig voor mensen met eergevoel.Frau Merkel is een linkse politica, dus het kan wel iets doen nietwaar
Langs de andere kant, de eredoctoraten voor het Blegische koningshuis lijken bitter weinig positief effect voor de Vlaamse bevolking te leveren. |
Merkel is niet enkel juffrouw Wir schaffen das. Merkel is ook de mevrouw die Duitsland tot het economische powerhouse van Europa heeft gemaakt tijdens de ergste financiële crisis ooit op ons continent.
Overigens, een stem van rede en gematigdheid in het asieldebat te midden van alle roeptoeters en brulkikkers, verdient voor mijn part een lintje. |
Citaat:
|
Er wordt trouwens meer gevuiltoeterd dan geroeptoeterd tegen Merkel.
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
Maar vooral: Merkel is degene die de economische sterkte politiek consolideerde. Tot voor de crisis moest Duitsland Frankrijk naast zich dulden. Nu is Berlijn het onbetwiste politiek zwaartepunt op het Europese vasteland. |
Merkel zorgde er voor, dat Duitsland grote baas van de EU werd (met de gekende gevolgen) , en dat de andere lidstaten braafjes naar haar pijpen kunnen dansen. Ik kan haar missen als kiespijn.
|
Citaat:
|
ik ben voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de andere kant is de Europese islam wel een dreiging. |
Citaat:
|
Citaat:
Effe een Godwinneke trekken, maar die vieze vuile nazi's beweerden toch dat ze links waren, en als iemand daar op wijst komen de meloengroene cryptocommunistgeitewollelsokken af met de dooddoener "wat in die naam staat is niet wat ze waren". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijf maar herhalen dat de nazi´s links waren, op een dag zult ge uw leugens ook nog geloven. |
Citaat:
he wacht even, jij ook niet. Je wil gewoon niet werken in ruil voor je geld :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be