![]() |
Sophie Dutordoir: "Vande Lanotte weigerde prijsverlaging Electrabel"
Ik begin de nmbs-baas sympathiek te vinden ...
Welke schande !! En dan dat bedrog met de tijdelijke verlaging van de BTW !! titel: Sophie Dutordoir: "Vande Lanotte weigerde prijsverlaging Electrabel" http://www.demorgen.be/interviewrepo...ababfa/13foQw/ Citaat:
|
Hopelijk doet deze tsjeef het pakken beter dan tsjeef schoeppe want dat was een complete en corrupte ramp. Erger dan Cornu kan alvast niet.
|
Citaat:
|
Wat het artikel betreft. De titel is nogal misleidend. Goed gedaan van vandelanotte. Dat kan niet dikwijls gezegd worden.
|
Citaat:
Ik denk het niet. |
Citaat:
|
Vandelanotte had gelijk.
Als je met afgeschreven en eigenlijk kompleet verouderde kerncentrales de prijs laag houdt, ga je iedere nieuwe investering de markt uit prijzen. Windenergie, zonne energie, enz....zijn allemaal niet rendabel als je ze vergelijkt met de pure draaikost van een kerncentrale. Echter als je een nieuwe neerzet, verandert het plaatje compleet en is kernenergie vrij duur. |
Alles het gevolg van deeltijds werken.
De kerncentrales werken ook maar deeltijds en je wil toch niet dat ze dan nog hetzelfde loon krijgen als een voltijdse? |
Citaat:
. |
Zou Schoof eigenlijk nog maar half begrijpen wat er in dat artikel staat?
Of zou hij echt geloven dat het beter zou zijn voor de consument als Electrabel geen belastingen meer moet betalen? |
operatie Dutordoir beschadigen is blijkbaar al begonnen...
|
Citaat:
Lijkt me nogal vergezocht |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be