![]() |
FPÖ ondertekent samenwerkingsakkoord met Verenigd Rusland
De FPÖ ondertekent een samenwerkingakkoord met Verenigd Rusland en hoopt een brug te vormen tussen de VS van Donald Trump en Rusland: http://www.elsevier.nl/buitenland/ac...rengen-420725/
Ik kan deze ambitieuze samenwerking tussen conservatieve partijen alleen maar toejuichen. Wordt mijn droom van een Noordelijke Alliantie tussen de VS, Europa en Rusland dan toch ooit werkelijkheid? Samenwerking in de ontwikkelde wereld in plaats van elkaars economie kapot te maken, geen Koude Oorlog meer enz. Laat het "Zuiden" en de moslimwereld maar hun eigen boontjes doppen. De vooruitgang van de mensheid en de wereld zal zoals gewoonlijk voor het grootste deel uit het noordelijk halfrond komen. |
We hebben de communisten bijna verslagen, de rest is bijzaak.
|
Citaat:
|
Wat is daar eigenlijk zo geweldig aan?
Groot-Duitsers die met de Russische dictator gaan samenwerken. |
Citaat:
|
Citaat:
U beseft toch dat heel het Midden-Oosten (en het grootste deel van Afrika) in het noordelijk halfrond ligt? |
Een goed initiatief. Waarom kwam onze partij, het Vlaams Belang, daar niet eerder op?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is inderdaad niet eenvoudig om er een term op te plakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het overigens met u eens dat, ondanks de toch nog zeer grote verschillen, we beter de relatie met Rusland versterken dan vriendjes blijven met landen zoals Saoedi-Arabië (of het Turkije van Erdogan). De bondgenootschappen met achterlijke oliestaten of Turkije waren enkel nuttig ten tijde van de strijd tegen de Sovjet-Unie. Maar nu wordt het tijd dat we beseffen vanuit welke hoek de echte bedreiging voor onze manier van samenleven komt. |
Citaat:
Alles is gepolitiseerd. Welkom in de DDR en vanaf nu houdt dus iedereen zijn bek. https://www.amazon.com/Death-Reality...ath+of+reality |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be