![]() |
Blinde man valt...
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...it-trein.dhtml
En dan zijn er die zelfrijdende treinen willen zonder treinbegeleider. Als er een treinbegeleider bij de blinde man had gestaan in de trein dan was dit niet gebeurd. Dit had voor de man heel verkeerd kunnen aflopen. |
Citaat:
|
Citaat:
(Op een modernere trein zonder treinbegeleider had dit overigens niet kunnen gebeuren...) |
Ik lees : Een blinde treinreiziger viel afgelopen vrijdag uit een Nederlandse trein omdat de deuren aan de verkeerde kant opengingen. "Ik was echt heel erg boos." En ik denk er het mijne van en moet nu eens ferm lachen :D
|
zijn we zeker dat het niet om een blinde treinbegeleider ging ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfrijdende treinen zullen wel slim genoeg zijn om te weten waar het perron is, en de deuren aan de andere kant gesloten houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu zie jij dat als een argument pro treinbegeleiding....Deze mag je mij eens uitleggen. Ik ben echt razend benieuwd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn die dan nodig? Als je ziet hoe ze de reizigers behandelen, zijn die blijkbaar maar bijzaak voor de NMBS. |
Citaat:
Een zelfrijdende trein heeft sensoren en ... die zulke zaken voorkomen. Meerdere zaken worden, razendsnel, elektronisch afgetast vooraleer er ook maar één deur opengaat. |
Citaat:
Ze verkopen hinder, maken veel lawaai, hebben vragen, ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be