![]() |
Foie gras
Alles is politiek naar het schijnt volgens een bekend politieker ooit eens uitgesproken , dus dierenleed is aan de orde dezer dagen dat is ook politiek "de Foie gras " ik las gister in de krant HLN dat iemand vermelde levende pasgeboren vrouwtjes eenden levend vermalen worden 8O8O ik was aangedaan,dat nog altijd niemand opkomt en die gruwel van mishandeling wil stopzetten op die dieren , hoe kan je nu van zoiets smullen op de feestdagen dit is echte waanzin ...:roll:
|
Nog staffer : álle dieren worden levend gedood
Planten ook trouwens |
Zwarte piet en kerstallen zijn belangrijker.
Arme arme dieren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://fenixx.org/2016/12/21/moslim...-zelfmoordbom/ |
Citaat:
What a cruel world :cry: |
Citaat:
|
Ik ga zorgen voor een goeie portie voor Nieuwjaar.
|
Citaat:
|
Ik lust dat niet. Ik ga beuling met compote eten.
|
Citaat:
Hoe ik sta tegenover het dilemma dierenwelzijn en dierenconsumptie/economie ? Genuanceerd. Het dier moet dood want ik wil vlees. Maar het dier moet niet nutteloos afzien. Geen foie gras dus voor mij. Maar overschot aan sommige kippensoorten doden op een minst pijnlijke wijze: dat moet dus kunnen. . |
Welk overschot aan kippensoorten bedoelt u?
|
Citaat:
|
Pfff... "foie gras"! Een klomp levervet die ze halen uit dieren die in hun (kort) leven gefolterd werden met geforceerde voeding (via een trachter die ruw in de strot wordt geduwd). Wie dit binnen speelt hoort zich te schamen!
|
Citaat:
Ik ken zo een mevrouw die kweekt met drie moederdieren kleine hondjes. Als er een nest geboren wordt met wat teveel kleintjes, dan weet zij op voorhand dat zij die niet allemaal zal kunnen verkocht krijgen. De zwakkere dieren (en ook meer vrouwelijke dan mannelijke dieren) worden geëuthanaseerd zeer kort na de worp. Ze steekt die diertjes in een plastieken zak, tesamen met een prop watten met ether. 't Is ook niet dat ze die moederdieren uit laat mergelen: er wordt wel degelijk voldoende gewacht na elke worp. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geestrijke mensen ?
Dan denk ik eerder aan Juncker :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be