![]() |
West-Europese landen moeten moslims opvangen
... ter compensatie voor hun betrokkenheid in de conflicten in moslimlanden.
|
Citaat:
Wel moeten we moslims met terroristische neigingen het land uit zetten, nog voor ze iets kunnen uitspoken. |
Citaat:
|
We moeten juist niets. Laat ze ginder voortaan maar sudderen in eigen kamelenvet.
En stuur diegenen die hier zijn maar terug naar ginder. |
Citaat:
Misschien ook onmiddellijk een rijbewijs voor vrachtwagens geven? |
Waarom zouden we?
De moslims zijn nooit content, ze reclameren op alles en nog wat en ze willen hun eigen wetten boven de wetten van de landen die hen opvangen stellen. Een mens vraagt zich dikwijls af waarom ze vluchten want in eigen land mogen ze de sharia volgen, hun vrouwen besluieren, homo's doden, overspeligen stenigen enz enz. Dat ze maar in hun paradijzen blijven! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het verschuldigd aan mijn beschaving om "iets" te doen tegen een aantal zaken.
Tegen honger en dorst, tegen ... een aantal levensbedreigende zaken en wat weet ik nog. Wat moeten we doen? Van alles en nog wat, inbegrepen vaak echt militaire actie. Maar wel op een intelligente manier. We hebben al wat lessen kunnen trekken, en simpel is het niet. Maar mensen van te grote verschillende cultuur hier te massaal opvangen: dat gaat niet, want dat loopt niet goed af. Hier veel mensen opvangen gaat ook om een tweede reden al niet meer: we zijn al te dicht bevolkt. Het is niet omdat de rijke olielanden niets doen, dat ik vind dat ik niets moet doen. Dat is nu mijn gedacht; ik het mijne en ieder verder het zijne. En in het parlement zal wel de knoop doorgehakt worden. . |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het concept "broeders en zusters" is relatief zeker voor religioten... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Bekeerde autochtonen houden we hier, voor de haters |
Europeanen moeten in opstand komen tegen hun verraderselites.
Dat kan vrij laagdrempelig door collectief hun belastingsbrief niet meer in te vullen en geen nutteloze rommel meer te kopen. De overheid gaat dan vrij snel failliet, hetgeen betekent: geen geld meer om moslimlanden te bombarderen én geen geld meer om vluchtelingen op te vangen/ te pamperen. Maarja, probeer dan maar eens uit te leggen aan de moderne westerling. Die staat er dan meestal bij te kijken alsof hij spoken ziet. |
Citaat:
|
القزم
|
Citaat:
|
Citaat:
Onze koloniale geschiedenis mag - vanuit ethisch perspectief - ook gecompenseerd worden. |
Citaat:
Maar dat zal nog niet voor morgen zijn zeker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be