![]() |
Wat viert u op 25 december?
Jaaa, de geboorte van Muhammad Ali Jinnah!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De zoveelste provocatie van een moslim(a) !!!!
|
De winterzonnewende.
De geboorte van Jezus vieren op 25 december is hoe dan ook onzin want hij is niet geboren op die datum. |
Pakistan verdient het trouwens niet te bestaan. De enige reden waarom het bestaat is omdat moslims er weeral niet in slaagden om met andersgelovigen samen te leven.
Een deel van Pakistan hoort naar Afghanistan te gaan, het andere deel naar India. Maar een land dat enkel gefundeerd is op haat jegens ongelovigen (er is geen enkele andere historische reden waarom er sprake zou kunnen zijn van een land Pakistan) hoort ten onder te gaan. |
Ik vier niets.
Ik maak enkel gebruik van de gewoontes om de familie eens bij mekaar te zien. En als de heksie perfeksie eens naar de een of de andere kerstmarkt is, dan zit ik nog zo knus in mijn eigen kot. . |
Niks, Dat zijn de dagen van de schijnheiligen, een week nadien heb je 100 messen in je rug.
|
Het is voor mij gewoon een excuus om een keertje extra met de geliefde familieleden samen te komen.
Dat het een heidense traditie was die de winterzonnewende "vierde", is maar een detail. |
De. Winterzonnewende.
|
Sol Invictus. De winterzonnewende dus (cultus van de zon). Ik geloof niet in imaginaire vriendjes, maar ik realiseer me wel dat de zon de reden is waarom we hier op deze planeet rondlopen. Sterren zijn verantwoordelijk voor alles zwaarder als waterstof als ik me niet vergis.
Ik kan moeilijk ook anders, aangezien we een kerstboom zetten, versieringen aanbrengen, cadeautjes geven en samen met familie vieren. Dat zijn tradities die direct terug te relateren zijn dat gebruik. |
Veelzeggend dat de beste leider die Pakistan ooit had al 70 jaar dood is...
|
Citaat:
|
[quote=Guinevere;8326977]Jaaa, de geboorte van Muhammad Ali Jinnah!
[IMG] Wanneer is het de verjaardag van die vieze pedofiel die op de negenjarige Aisha kroop? |
[quote=Gipsy;8327128]
Citaat:
|
Hopelijk (ooit) 't vertrek van de mohamedanerij uit heel Europa, liefst uit heel de wereld.
Ik zal mild zijn, aan hunne kant van de wereld mogen ze mekaar blijven uitmoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor moslims is het een moment om het Westen aan te vallen. Dat stuk smerig moslim crapuul doet het met camion op een vredige kerstmarkt. Een moslima doet het op dit forum op een venijnige manier met andere wapens die in realiteit even smerig zijn. Ze wordt helaas beschermd door onze democratie en onze vrijheden waarvoor onze voorouders gestreden hebben. Doe dit op een forum in één van hun landen om de Islam aan te vallen en te kleineren en in het beste geval beland je in de cel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dank U! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be