![]() |
Koning Filip zit in de overgang :-)
Wie niet in slaap gevallen is tijdens de jaarlijkse Koninklijke Kerstboodschap
"Voor de meeste mensen zijn Kerstmis en de overgang :roll: van oud naar nieuw "dagen van geluk" zal gemerkt hebben dat Filip van Mathilde zich bij het onvermijdelijke heeft neergelegd en ook volop in de overgang zit. Van de berispende Koning die de Vlamingen in het gareel probeert te doen lopen, is er niets meer over. Een onderdanige zeemzoete Monarch is er voor in de plaats gekomen , die wanhopig probeert zijn postje nog even te laten voortbestaan , maar die ook goed beseft dat de Vlaamse Onafhankelijkheid er onvermijdelijk aankomt. |
Overgang ?? Menopauze ???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zullen we aan Mathilde moeten vragen :-) |
Citaat:
|
Een stuk hout beweegt meer dan die stijve hark, jongens toch ...
|
Koning Filip is een stuk uitschot...
|
Het gros van de flaminganten zit ook al voorbij de overgang hoor...getuige de aanwezigheid van massas bejaarden op hun activiteiten.
|
koning filip is een bergneger
|
Is De Taaie ondertussen iets menselijker geworden of is ie nog steeds de asperge van dienst?
|
Zoals ik ergen ten forumvelde al schreef zijn ze zich 'terug' populair aan het proberen te maken want, er waren rond het Koningshuis en de 'goede' werking er van nogal wat vraagtekens de laatste tijden.
Chatten met jongeren/verhaaltjes vertellen aan de kleintjes? Mammie waar kom ik vandaan?¿ :-D |
Citaat:
|
Ben ik de enige die denkt dat Mathilde eens graag een bukkake zou doen ?$
![]() |
Ik zeg maar...
Beter een overgang dan een ondergang. Gelukkig nieuwjaar. |
Citaat:
Nog meer 'leuks': Koning Filip verliest ‘oren en ogen in Vlaanderen’ aan Bpost Was er echt niemand anders die de taak op zich wilde nemen dat hij een 'Vlaamse/Turkse' in dienst moest nemen? :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be