![]() |
De magie van 'Mutti' zakt stilaan weg
Citaat:
![]() Als het voor politieke leiders zo moeilijk is om een beslissing te nemen, dat ze dan een bindend referendum houden. Laat de bevolking beslissen. |
Merkel zal herverkozen worden.
Dankzij de stem van de vrouwen (de grootste slachtoffers van de invasie). |
Citaat:
Daarbij; herverkiezing Merkel staat of valt hoe het gezicht van AFD evolueert tot aan de verkiezing, en aantal + gruwelijkheid van - mogelijke - komende aanslag(en). Als er elke maand een vrachtwagen op onschuldige burgers gaat inrijden dan lijkt het mij echt gedaan voor Merkel. |
Ik vrees ervoor dat ze herverkozen zou worden, alleen nog wat aanslagen zouden haar herverkiezing in de weg staan. De Duitsers zijn een hopeloos volk geworden die nog steeds gebukt gaan onder WOII en daarvoor alleen al allergisch zijn voor alles wat nog maar op rechts lijkt. Ze zijn ook bijzonder godsdienstig �* la Merkel..
|
Hup hup , merkeltje , we gaan ervoor
helemaal er regelrecht onderdoor op naar een 4de ambt dus doen we niet meer ambetant :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Door hun schuldgevoel veroorzaken de Duitsers iets waarover ze zich in de toekomst misschien nog meer schuldig zullen voelen...
|
Citaat:
|
Ik verschiet ervan dat er nog niemand is die ze in het midden van haar hoofd geraakt heeft.
Er zijn er voor minder neergeschoten. Ik bedoel dat ze niet meer zal verkozen worden daar ze de EU in de ondergang gejaagd heeft. Het gewatteerde kamertje zal haar eindpunt zijn. 8O |
Prijs beste idioot van 2017 Hare: Wir Scheiße Das !!!! |
Citaat:
https://youtu.be/YOHzk2zCP20 |
Citaat:
|
Hitler zullen ze binnen 100 jaar vergeten zijn.
Maar Merkel zal nog 1000 jaar herinnerd worden als het slechtste mens dat Europa ooit gekend heeft. |
Merkel heeft verklaard dat ze in de toekomst nog meer multicul in Duitsland wil. De linksheid droop van het scherm tijdens haar laatste toespraak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Clinton verloor daar ze slechts 232 kiesmannen kon behalen tegenover 306 voor Trump. En daar kwam het bij deze verkiezingen op aan ! Al de rest is blabla . http://edition.cnn.com/election/results |
Gelukkig is er Bart Dewever er nog om haar magie op te krikken.
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be