Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   De magie van 'Mutti' zakt stilaan weg (https://forum.politics.be/showthread.php?t=236450)

Truder 25 december 2016 11:45

De magie van 'Mutti' zakt stilaan weg

Citaat:

"Politieke correctheid als wapen raakt uitgewerkt en de Duitsers verlangen cultureel leiderschap. Cultuur is wat een natie bindt. Schuld is de slechtste basis van politiek omdat goede bedoelingen de weg plaveien voor onbedoelde gevolgen. De Duitse bevolking kan wel eens dichter bij een mentaal breekpunt zitten dan Duitse buurlanden denken."
Bron: Derk Jan Eppink in De Morgen

Als het voor politieke leiders zo moeilijk is om een beslissing te nemen, dat ze dan een bindend referendum houden. Laat de bevolking beslissen.

Thuleander 25 december 2016 11:49

Merkel zal herverkozen worden.
Dankzij de stem van de vrouwen (de grootste slachtoffers van de invasie).

Frankenstein 25 december 2016 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8328410)

De kutstem zal niet bepalend zijn; het zal een stem worden tussen urban en rural voters, hetgeen wij ook gezien hebben in de VS.

Daarbij; herverkiezing Merkel staat of valt hoe het gezicht van AFD evolueert tot aan de verkiezing, en aantal + gruwelijkheid van - mogelijke - komende aanslag(en). Als er elke maand een vrachtwagen op onschuldige burgers gaat inrijden dan lijkt het mij echt gedaan voor Merkel.

Blue Sky 25 december 2016 18:41

Ik vrees ervoor dat ze herverkozen zou worden, alleen nog wat aanslagen zouden haar herverkiezing in de weg staan. De Duitsers zijn een hopeloos volk geworden die nog steeds gebukt gaan onder WOII en daarvoor alleen al allergisch zijn voor alles wat nog maar op rechts lijkt. Ze zijn ook bijzonder godsdienstig �* la Merkel..

cookie monster 25 december 2016 19:04

Hup hup , merkeltje , we gaan ervoor
helemaal er regelrecht onderdoor
op naar een 4de ambt
dus doen we niet meer ambetant :thumbsup:

de vuile muilekoek 28 december 2016 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 8328470)
De kutstem zal niet bepalend zijn; het zal een stem worden tussen urban en rural voters, hetgeen wij ook gezien hebben in de VS.

Daarbij; herverkiezing Merkel staat of valt hoe het gezicht van AFD evolueert tot aan de verkiezing, en aantal + gruwelijkheid van - mogelijke - komende aanslag(en). Als er elke maand een vrachtwagen op onschuldige burgers gaat inrijden dan lijkt het mij echt gedaan voor Merkel.

Moeten er "zoveel vrachtwagens mensen doodrijden ? eer ze gaan beseffen ......:roll:

de vuile muilekoek 28 december 2016 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 8328619)
Ik vrees ervoor dat ze herverkozen zou worden, alleen nog wat aanslagen zouden haar herverkiezing in de weg staan. De Duitsers zijn een hopeloos volk geworden die nog steeds gebukt gaan onder WOII en daarvoor alleen al allergisch zijn voor alles wat nog maar op rechts lijkt. Ze zijn ook bijzonder godsdienstig �* la Merkel..

Ik vreesde ook dat Clinton ging winnen ...:roll:

Hypochonder 28 december 2016 08:30

Door hun schuldgevoel veroorzaken de Duitsers iets waarover ze zich in de toekomst misschien nog meer schuldig zullen voelen...

Frankenstein 29 december 2016 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8330737)
Moeten er "zoveel vrachtwagens mensen doodrijden ? eer ze gaan beseffen ......:roll:

Kort en krachtig 'JA'

Universalia 31 december 2016 23:37

Ik verschiet ervan dat er nog niemand is die ze in het midden van haar hoofd geraakt heeft.

Er zijn er voor minder neergeschoten.

Ik bedoel dat ze niet meer zal verkozen worden daar ze de EU in de ondergang gejaagd heeft.

Het gewatteerde kamertje zal haar eindpunt zijn. 8O

cookie monster 1 januari 2017 00:26

Prijs
beste idioot van
2017

Hare: Wir Scheiße Das !!!!

daiwa 1 januari 2017 01:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8328410)

De sossen beginnen daar ook te morren.

https://youtu.be/YOHzk2zCP20

eno2 1 januari 2017 02:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8334915)
Ik verschiet ervan dat er nog niemand is die ze in het midden van haar hoofd geraakt heeft.

Niet altijd jouw vuile werk door een ander willen laten opknappen a.u.b.

HOUZEE ! 1 januari 2017 09:30

Hitler zullen ze binnen 100 jaar vergeten zijn.

Maar Merkel zal nog 1000 jaar herinnerd worden als het slechtste mens dat Europa ooit gekend heeft.

Hypochonder 1 januari 2017 09:40

Merkel heeft verklaard dat ze in de toekomst nog meer multicul in Duitsland wil. De linksheid droop van het scherm tijdens haar laatste toespraak.

Henri1 1 januari 2017 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder (Bericht 8328404)

Als het voor politieke leiders zo moeilijk is om een beslissing te nemen, dat ze dan een bindend referendum houden. Laat de bevolking beslissen.

In eigen land is er nochtans ook een minister waarover je je zou kunnen afvragen of er geen bloed aan zijn vingers kleeft.

Eyjafjallajökull 1 januari 2017 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8335259)
In eigen land is er nochtans ook een minister waarover je je zou kunnen afvragen of er geen bloed aan zijn vingers kleeft.

Willy Claes !

Rahowa 1 januari 2017 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8330739)
Ik vreesde ook dat Clinton ging winnen ...:roll:

Clinton heeft dan ook ruim gewonnen.Een paar miljoen stemmen meer dan president elect Trump.

Anselmo 1 januari 2017 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8335294)
Clinton heeft dan ook ruim gewonnen.Een paar miljoen stemmen meer dan president elect Trump.

Nope !

Clinton verloor daar ze slechts 232 kiesmannen kon behalen tegenover 306 voor Trump.
En daar kwam het bij deze verkiezingen op aan !

Al de rest is blabla .

http://edition.cnn.com/election/results

dpg 11 januari 2017 17:35

Gelukkig is er Bart Dewever er nog om haar magie op te krikken.

Citaat:

In een opiniestuk op de website van N-VA blikt partijvoorzitter Bart De Wever vooruit op het eredoctoraat dat de Duitse bondskanselier Angela Merkel donderdag ontvangt van de KU Leuven en de Universiteit Gent. ‘Merkel zit in daden dicht bij de N-VA-lijn. (...) De betekenis van ‘Wir schaffen das’ is geëvolueerd. Daarvoor heb ik respect. In die evolutie heeft Merkel zich een werkelijk leider getoond.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170111_02668592

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be