Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   allen een voorspoedige 2017 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=236452)

4x10E6 25 december 2016 13:29

allen een voorspoedige 2017

.. en lap .. 2016 zit er bijna op .. en wat een mesjogge politiek jaar was me dit .. de minister van justitie trapte het net niet af .. fidel trapte het net wel af .. een significant deel van de moslims dansten in te straten .. de belastingen werden fluks verschoven .. gelukzoekers werden terug in zee gedreven (als ze al niet dreven) .. deurwaarders klingelden aan de bel .. én de post-truth werd valsaardig gereetwiet ..

.. de volledige équippe van de virmiljoenen poppenkast wensen alle leden van dit forum een gelukzalig 2017 en miljarden gazoenkels ..

bärberse bart
das oomans
ief den tjief
jam janboel
jan bekans
kariem de c130 vliegmachien
kries
la première marionette
maria appelmans
miss handelsgids
peter de beurzensnijer
peter den twiedekker
polle poepenpakker
rufijn den chirurgijn
tentenkampfke tejo
valère de scherp
vuige hendrik & woluptueuse vouters
wen beyts
zijne anale retentie boersjwa
en
ZKH Prins Laurent

(elke gelijkenis met bestaande personen, gebeurtenissen, activiteiten, aangehaalde voorbeelden of namen van personen berust op louter toeval)

Eduard Khil 25 december 2016 14:38

vindt gij eigenlijk uzelf grappig? Ik heb zo de indruk. Altijd diezelfde belegen grappen

Demper 25 december 2016 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8328471)
vindt gij eigenlijk uzelf grappig? Ik heb zo de indruk. Altijd diezelfde belegen grappen

:rofl: :rofl: :rofl:

4x10E6 25 december 2016 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8328471)

.. bôf hoe ik daarover denk doet echt niet terzake : ik vind het vooral grappig hoe u en co reageren op belegen grappen ..

Libro 25 december 2016 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8328662)
.. bôf hoe ik daarover denk doet echt niet terzake : ik vind het vooral grappig hoe u en co reageren op belegen grappen ..

Doen alsof het zo bedoeld is werkt altijd, natuurlijk. Voorspoedig 2017.

Eduard Khil 25 december 2016 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8328662)

en krijgen we in 2017 wel een bijl te zien? Of zal je ook daar weer met de platte prijs thuiskomen :lol:

Guinevere 25 december 2016 23:10

Bwa, hoe meer moslims, hoe beter het alleen maar kan worden. Happy 2017

4x10E6 26 december 2016 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8328669)
en krijgen we in 2017 wel een bijl te zien? Of zal je ook daar weer met de platte prijs thuiskomen :lol:

.. ik zette in onnozele kinderen .. het wordt wel stressen voor jan jambon om die deadline te halen .. ik vrees echter dat jan het dit keer ook weer verknoeien zal .. kwakielenzwa edje : zalige 2de kerst ..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be