![]() |
Het gaat goed met de banken.
|
Citaat:
|
Daarentegen
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...aarrente.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op één punt heeft ie wel gelijk: wie is nu nog zo zot om geld op een spaarboekje te zetten. Steek het onder uw matras, dat heeft hetzelfde effect als een spaarboekje. |
Citaat:
|
Citaat:
zelfs indien het slechts om legale ontwijking zou gaan, en alleen de politici daar dus verantwoordelijk voor gehouden kunnen worden, heb ik er toch nog steeds ethisch problemen mee. |
Citaat:
|
Men zou die zogenaamde spaarders zwaar moeten belasten omdat ze hun geld zomaar laten wegrotten op een spaarrekening. Oerdom volkje.
|
Citaat:
|
Citaat:
1/3 Alphabet 1/3 Apple en 1/3 Facebook heb mij dat nog niet beklaagd, en ik maak me geen zorgen over de Euro. |
Is wel officieel dan dus ze kunnen dit zomaar zwaar gaan belasten. Of erger nog liquideren.
|
Citaat:
Hopelijk hoor je bij de volgende wiens geld en pensioen, 1ste en 2de pijler ze opsouperen. Ik gun het je van harte. Vriendschap mag iets kosten, niet? |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
Steden blijven uitbreiden en fusioneren, want ze hebben zoveel mogelijk belastingbetalers nodig, om hun vet betaalde postjes te kunnen garanderen. |
ter info
Apple loopt weg met 95% van het aandeel van alle winsten uit gsm's wereldwijd. Facebook en Alphabet samen hebben naar schattting minimum 66% van alle mediareclame wereldwijd in handen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be