![]() |
Wat is je favoriete rum?
Om puur te drinken Captain Morgan,spiced rum.In Cola prefereer ik La Mauny ,rhum agricole.Rum wordt gemaakt uit de melasse van suikerriet,alleen rhum agricole wordt gemaakt van het sap van vers geoogst suikerriet.Ik begrijp niet hoe een minderwaardig product als Bacardi zo populair is.
|
Bacardi is inderdaad braggel. Geef mij maar witte rum van Havana Club. Er is niets beters om een mojito te mixen.
EDIT: om in de sfeer van de draad te komen |
Mikub
|
Citaat:
|
Stroh 80 graden, alleen voor echte mannen - is verdampt voor je'm kan doorslikken :lol:
![]() |
Citaat:
![]() |
Pure rum is niet lekker. Enkel geschikt om rap strontzat te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met rum is het net hetzelfde als met goeie whisky, cognac, calvados, ... Dat heeft zijn tijd nodig om te rijpen. En dat is de reden waarom goeie drank niet goedkoop kan zijn, omwille van die tijd die verloren gaat bij het rijpen. Drank die tien jaar in een vat zit is soms tot 50% verdampt. Dus de helft van het gedane werk gaat gewoon verloren tijdens de rijpingsperiode. Goeiekoop kan gewoon niet goed zijn in dit soort dingen. |
Die ze in de Aldi verkopen vind ik prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De beste is voor mij nog steeds Appleton Estate uit Jamaica.
Beetje nostalgie speelt wel mee omdat ik de stokerij ooit bezocht maar toen ik 'em ooit aanraadde aan Dronkoers was die er zeer lovend over en als referentie kan dat tellen denk ik. ![]() |
Ik vind de Barbados Plantation dik in orde.
Voor de commerciele spullen is Captain Morgans wel te doen, alswel de Kraken. |
Citaat:
Ik ken die rum niet,maar als men hem in Barlaban uitschenkt zal hij wel ok zijn. |
Geen. Ik lust geen Rum bweik zeg! De geur alleen al doet mij kokhalzen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be