![]() |
Is er politieke druk om Politics.be te laten uitdoven?
Hier worden nogal wat niet-establishmentfähige meningen en opinies verkondigt.
Aangaande het uitdoofbeleid dat politics.be momenteel voert (er wordt geen bevestigingsmail meer verstuurt naar nieuwe accounts), zou er sprake kunnen zijn van druk van bovenaf? Ik kan mij voorstellen dat nogal wat politici en establishmentmensen dit forum graag offline zouden hebben. Daarmee, zie je. |
Met een gemiddelde leeftijd van rond de 75 jaar alhier (schat ik) kan dat uitdoofbeleid vrij hard gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
creatieve formuleringen/provocaties persoonlijk echt wel spicy vind. Citaat:
De gevocaliseerde wijsheid en levenservaring van 75+ verliezen zou wel een ramp zijn. Over de nieuwe-ledenstop gaf ik in Suggesties al mijn reactie. |
ik denk niet dat politici zich bezighouden met een forum waar er max een tiental echte deelnemers zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: en rabiaat anti-Waals. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het aantal actieve leden in 2015 ooit eens nagetrokken via de ledenlijst. Dat waren er gemakkelijk 700. Wat interessant is voor de politiek-politici-forum is echter ook het aantal lezers en gasten. Dat kan enorm zijn. Dat gezegd zijnde: politieke druk om het forum uit te laten doven, de O.P. is weeral spicy hilarisch |
Citaat:
|
Citaat:
Be prepared! |
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=134
N.V. Record Bank is niet de enige kapitaalkrachtige partij die een advocaat gemandateerd heeft om inhoud van dit forum te laten verwijderen. |
Citaat:
|
Ik zou het dan weer spijtig vinden dat men forum dezes onder bepaalde druk, uit welke hoek gekomen zijnde dan ook, zou laten uitdoven.
Daar ik van dat Politieke landschap niet veel ken leer ik hier af en toe wel eens wat bij met dank aan die mensen die er wel kennis van zaken van hebben. Ik kan mij ook levendig voorstellen dat men zich in bepaalde politieke kringen stoort aan sommige berichten die hier soms gepost worden. Ik zou het spijtig en wreed zwak vinden mocht men dit forum onder DRUK moeten laten uitdoven. Maar dat is en blijft een persoonlijke mening uiteraard. :-D p.s. Misschien 'leren' de politici soms ook wat bij (al forum nalezende :-D) in de zin van: Oh!! daar zijn precies 'veel' mensen niet happy mee met wat we daar proberen te veranderen. (lees: op te dringen) Daar blijven 'wij' (de forumleden) toch voor komen en hun beste beentje voorsteken dacht ik? |
Citaat:
|
Ik vind dat we Thuleander moeten dankbaar zijn voor zijn kruidige bijdragen hier aan het post-truth tijdperk, zonder verder veel onaangenamer media te moeten bezoeken.
|
Citaat:
Terrorisme en Arabische lente zouden m.i. gerust samen kunnen en zelfs in Binnenland, Europa en Internationaal geintegreerd worden. Dat zou meteen ook die tientallen dubbele, driedubbele en vierdubbele draden verhelpen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be