![]() |
Witsel gefileerd
Filip Joos legt Witsel tussen zijn boterham ...
zalig artikel over de geldwolf Witsel :-) http://www.standaard.be/cnt/dmf20170102_02655405 hier een stukje, maar heel het artikel is de moeite! Citaat:
|
Citaat:
Ik denk wel dat iedere voetballer op zo'n monsterbod zal ingaan. Voor die prijs ga ik dagelijks op mijn knieën Wc's kuisen met een tandenborstel, en ja desnoods in China. :-) |
Wat hebben wij ons eigenlijk te moeien met de professionele keuzes van Witsel? Ik voel hier een wrang gevoel van jaloezie van een journalist die meent dat een voetballer zijn eigendom is...
Los daarvan, het feit dat Witsel een eerste klas begrafenis organiseert van zijn eigen carrière, is eveneens enkel Witsels probleem. |
Citaat:
|
Citaat:
maar het is idd de begrafenis van zijn eigen carrière, ik moet voor Witsel als sportman dan ook geen respect meer hebben hé. wat het grote probleem van Joos is, is dat Witsel de poulain is van de bondscoach ... en dat wellicht zal blijven, terwijl dat onverdiend gaat zijn, want niet spelend in een competitie van niveau...dat is wat Joos wil aankaarten met dit artikel denk ik. verder hou ik gewoon van goede scheldproza. :-) :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu krijgen ze van hun eigen deeg een koekje: China heeft nog meer geld. En momenteel zijn het nog de oudere en subtoppers, maar binnenkort halen die Messi, Ronaldo en Hazard naar ginder. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
allez vooruit, nog een stukje :
Citaat:
|
Citaat:
En wie weet, misschien kijken we binnen 5 jaar naar de Chinese Competitie ipv de Engelse :-D |
Citaat:
2 jaar China en hij is voor zijn leven 'binnen'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Witsel heeft nog maar één goeie match gespeeld bij de RD's en die noemt Joos toch...hij kan niet klagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be