![]() |
bb kijkt vooruit op 2018
Allez met wat geluk ben ik er dan nog. Het geelke dat jullie hier entertaint aka de punching ball van rechts....
Bij deze: alvast a Merry 2018 @all of you May all your dreams & wishes come true... ^.~ |
Citaat:
Als je er ons niet van tijd tot tijd (totaal onnodig) aan herinnerde, zou de meerderheid gewoon vergeten dat je van (Zuidoost-) Aziatische afkomst bent. Negatieve reacties afschuiven op je huidskleur (zeker als 'geelke') is in jouw situatie totaal ongeloofwaardig. |
Citaat:
|
Zou je niet beter vooruit kijken op 2017 ?
Of ga je gewoon nog een jaar vergooien ? |
Citaat:
Wat heb je tijdens 2016 zoal gedaan? Je werkt niet, je volgt geen opleiding, je hebt geen kinderen waar je voor moet zorgen en je hebt vermoedelijk te weinig geld om vaak op vakantie te gaan. Wat doe je dan zoal buiten gewoon de hele dag binnen in je zetel zitten? |
ha maar ik heb zopas een 2de boek uitgebracht, cf. m'n amazon ranking topic, lol
dus lui ben ik hoegenaamd niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij zou een goeie manager zijn Bewijs liever dat je zelf niet lui bent vooraleer anderen met de vinger te wijzen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geef het toch gewoon toe dat je liever lui dan moe bent |
Citaat:
En wij mogen zagen op jouw gedrag. We betalen je er immers voor. |
Ik hoop dat gij naar de dokter gaat voor een colonscopie en dat uw boeken u voldoende inkomen geven om niet meer van de staat te hoeven profiteren.
Is iedereen beter af, inclusief gij. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be