Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Anti - Trump ''democraten'' aan het werk. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=236659)

daiwa 5 januari 2017 21:14

Anti - Trump ''democraten'' aan het werk.

Na al de betogingen, vandalisme en geweld gaan de '' democraten'' nu een stapje verder.
Ontvoering en foltering van een mentaal gehandicapte om hun voorkeur aan de grootste oplichtster van Amerika aan te tonen.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...s-roepen.dhtml

Nr.10 5 januari 2017 21:54

1 Bijlage(n)
Ontvoering, foltering, plus nog een aantal andere misdrijven. Live op Facebook. 18 jaar. Dat wordt een strafblad om u tegen te zeggen. Dit zijn de verdachten.

(fig.)

daiwa 5 januari 2017 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 8338973)
Ontvoering, foltering, plus nog een aantal andere misdrijven. Live op Facebook. 18 jaar. Dat wordt een strafblad om u tegen te zeggen. Dit zijn de verdachten.

(fig.)

En terecht !

Jan van den Berghe 5 januari 2017 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8338937)
Na al de betogingen, vandalisme en geweld gaan de '' democraten'' nu een stapje verder.
Ontvoering en foltering van een mentaal gehandicapte om hun voorkeur aan de grootste oplichtster van Amerika aan te tonen.

Mij valt op dat er een belangrijk woord ontbreekt: racisme. Hoe ging de media de gebeurtenis belicht hebben, mocht het gegaan zijn om een zwakzinnige zwarte jongen die belaagd werd door een groepje blanken?

daiwa 5 januari 2017 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8338988)
Mij valt op dat er een belangrijk woord ontbreekt: racisme. Hoe ging de media de gebeurtenis belicht hebben, mocht het gegaan zijn om een zwakzinnige zwarte jongen die belaagd werd door een groepje blanken?

De politiek correcte media erkent racisme maar in 1 richting, andersom bestaat niet volgens hen.

Was het andersom geweest een extra uitzending van TerZake om Trump af te schilderen als de grote boeman.

Dadeemelee 5 januari 2017 22:46

Citaat:

Het is daarom zeker dat ze op vtm gezegd hebben dat het over een zwakzinnige blanke jongen ging en dat de daders vervolgd worden voor rassenhaat?

Anselmo 6 januari 2017 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8339011)
Het is daarom zeker dat ze op vtm gezegd hebben dat het over een zwakzinnige blanke jongen ging en dat de daders vervolgd worden voor rassenhaat?

Sommigen hebben goede oren !
Persoonlijk heb ik tijdens een persconferentie die (zwarte) politiechef geen enkele keer het woord racisme in de mond horen nemen.

Dadeemelee 6 januari 2017 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 8339762)
Persoonlijk heb ik tijdens een persconferentie die (zwarte) politiechef geen enkele keer het woord racisme in de mond horen nemen.

Dus die zwarte politiechef is een journalist van vtm. Ik vond al dat hij verdacht veel op Wim De Vilder leek :lol:

Nr.10 6 januari 2017 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8338987)
En terecht !

En Michelle Obama hoort volgens het Trump team thuis in een gorillagrot in Zimbabwe.

SDX 6 januari 2017 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 8339762)

Nergens in de Amerikaanse media werd dat woord in de mond genomen, integendeel; "kids make stupid decisions".

De enige kans voor de mainstream media, die haar geloofwaardigheid reeds lang kwijt is, om tenminste dìt geval unaniem af te keuren, te veroordelen, trachten hun geloofwaardigheid te herwinnen, ìets...

Niets dus, kans verkeken.

zonbron 6 januari 2017 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8338937)

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...s-roepen.dhtml

Ik had dit reeds lang gezien, de hele focking video. En wou dit niet posten... om vele redenen. Een van deze is om niet als rechste kloot en brandstichter uitgescheten te worden.

Erg, idd.

Mag die zotte jointrokende trien voor eeuwig wegrotten in de cel, ik zou er niets mee inzitten.

Dadeemelee 6 januari 2017 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8339993)
Nergens in de Amerikaanse media werd dat woord in de mond genomen, integendeel; "kids make stupid decisions".

De enige kans voor de mainstream media, die haar geloofwaardigheid reeds lang kwijt is, om tenminste dìt geval unaniem af te keuren, te veroordelen, trachten hun geloofwaardigheid te herwinnen, ìets...

Niets dus, kans verkeken.

Je hebt dus de volledige Amerikaanse media bekeken. Indrukwekkend :-P

zonbron 6 januari 2017 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 8338973)

(fig.)

Juist.

Recht naar huis toe

https://www.youtube.com/watch?v=LyyiDMrTFew

zonbron 6 januari 2017 20:14

Wat een reeks ugly nasty mug shots. Weg met die rotzooi, geen nieuwe kans.

Chicago mensen, de beloved stad van Obaminator. Cool!

zonbron 6 januari 2017 20:16

Citaat:

Wel, dat is een punt. Nog wat anders opgemerkt? Durft U te speculeren over wat hier van komt? Of liever niet?

Reverberation 6 januari 2017 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8340002)
Je hebt dus de volledige Amerikaanse media bekeken. Indrukwekkend :-P

Jij in een Superman pak, vliegend over heel de wereld, met waarheidspakketjes, DAT zou pas indrukwekkend zijn...

Dadeemelee 6 januari 2017 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 8340047)
Jij in een Superman pak, vliegend over heel de wereld, met waarheidspakketjes, DAT zou pas indrukwekkend zijn...

Neenee, SDX zegt dat, die met haar zonnebril :-D

Rahowa 6 januari 2017 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 8339914)
En Michelle Obama hoort volgens het Trump team thuis in een gorillagrot in Zimbabwe.

Niet alleen voor team-Trump hoor!

Reverberation 6 januari 2017 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8340050)
Neenee, SDX zegt dat, die met haar zonnebril :-D

Ze ziet duidelijk beter dan jij door je Batmanmasker... smileys ten spijt.

Dadeemelee 6 januari 2017 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation (Bericht 8340072)
Ze ziet duidelijk beter dan jij door je Batmanmasker... smileys ten spijt.

Ze overziet in een oogopslag en met een zonnebril de ganse Amerikaanse media. Respect bro :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be