Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waarschuwing aan alle gebruikers van forum.politics.be (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23666)

Snoopy 6 november 2004 23:51

Waarschuwing aan alle gebruikers van forum.politics.be

Ik heb een script kunnen programmeren waarmee automatisch 10,000 gebruikers worden aangemaakt(x8-x10,007). Deze script zal morgen/overmorgen om 3:00 AM worden uitgetest op dit forum.

Sorry voor het eventuele ongemak,
4x

Musketo 6 november 2004 23:52

arhm...attention whore ?

Brabo 6 november 2004 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snoopy
Ik heb een script kunnen programmeren waarmee automatisch 10,000 gebruikers worden aangemaakt(x8-x10,007). Deze script zal morgen om 3:00 AM worden uitgetest op dit forum.

Zo, 4x gaat Peter de Ryck weer op het forum laten vannacht.

nou nou 6 november 2004 23:58

Ah grappig, da's dezelfde moment dat uw vriendin ne gangbang heeft georganiseerd hier in de Vooruit :-D

ingenious 7 november 2004 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Ah grappig, da's dezelfde moment dat uw vriendin ne gangbang heeft georganiseerd hier in de Vooruit :-D

gepaste locatie zou ik zo zeggen, de Vooruit ;-)

nou nou 7 november 2004 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
gepaste locatie zou ik zo zeggen, de Vooruit ;-)

Daar kan tenminste wat volk in, net zoals in de vriendin van 4x :-D

ingenious 7 november 2004 00:10

Citaat:

Daar kan tenminste wat volk in, net zoals in de vriendin van 4x :-D

doet parcifal mee?

Jeroen 7 november 2004 00:14

Ik ben benieuwd of je erin bent geslaagd ocr te voorzien in je script ;-)
Iig ik ben benieuwd :-)

Musketo 7 november 2004 00:18

Waar gaat dit in godsnaam over... toch niet weer zo'n zelfverklaarde hacker hé ? For the love of god no !

Distel 7 november 2004 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snoopy
Ik heb een script kunnen programmeren waarmee automatisch 10,000 gebruikers worden aangemaakt(x8-x10,007). Deze script zal morgen/overmorgen om 3:00 AM worden uitgetest op dit forum.

Sorry voor het eventuele ongemak,
4x

Wat vriendelijk dat je ons waarschuwt. Nu kunnen we collectief panikeren en het forum platleggen door tesamen allemaal om 3:00 te komen kijken wat er gebeurt.

Wanker.

nou nou 7 november 2004 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Wat vriendelijk dat je ons waarschuwt. Nu kunnen we collectief panikeren en het forum platleggen door tesamen allemaal om 3:00 te komen kijken wat er gebeurt.

Wanker.

Ikke nie zelle, ik zit in de Vooruit :-D

Musketo 7 november 2004 00:21

Aangezien dit toch maar een zeiktopic is, wil ik van de gelegenheid gebruik maken om mede te delen dat er steeds haren in mijn wenkbrauwen blijven steken. Dat geeft nogal een snijdend gevoel. 's Niet leuk...

Ik ben depressief.

nou nou 7 november 2004 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Aangezien dit toch maar een zeiktopic is, wil ik van de gelegenheid gebruik maken om mede te delen dat er steeds haren in mijn wenkbrauwen blijven steken. Dat geeft nogal een snijdend gevoel. 's Niet leuk...

Ik ben depressief.

Dat zijn uw wenkbrauwen. Stop met eraan te trekken.

Musketo 7 november 2004 00:22

Citaat:

Dat zijn uw wenkbrauwen. Stop met eraan te trekken.

Nee nee nee, geen humor zo laat op de avond.

ingenious 7 november 2004 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo

Ik ben depressief.

tijd om je haar te laten knippen musketo. mss kan een nieuwe look je leven een nieuwe wending geven en gaat de depressie over. en anders moet je mss ook maar naar de vooruit :?

Vlaamse Leeuw 7 november 2004 00:25

Dus om 03.00 deze nacht zal "het" gebeuren. Laat me maar weten - aan diegene die op blijven - of het gelukt is.

nou nou 7 november 2004 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Dus om 03.00 deze nacht zal "het" gebeuren. Laat me maar weten - aan diegene die op blijven - of het gelukt is.

Welk van de twee? :-D

ingenious 7 november 2004 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw

ik weet het niet, morgen/overmorgen om 03.00u, wanneer is dat? :?

Mitgard 7 november 2004 00:43

bij deze laat ik weten dat ik morgen aanstaande tussen 14u12 en 14u20 zal gaan kakken.
deze gerichte actie zal gepaard gaan met lezingen en voordrachten uit het laatste nieuws (weekendeditie) alsmede het suske en wiske-album 'walli de walvis', 3de druk.
vragen en/of steunbetuigingen via pm.

doornroosje 7 november 2004 00:49

k'zal morgen 1 minuut stilte houden tussen 14u12 en 14u20!
ge doet er mij aan denken dat ik nu efkes in de suske en wiske ga lezen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be