![]() |
Donald Trump blokkeert vertrek Ford en Toyota naar Mexico met een simpele tweet
Wow.
En hij moet nog officieel president worden. :-) Dat belooft. Het rijk van de globalisten is uit. Weldra consumeren volkeren enkel nog wat ze zelf produceren. Gedaan met de internationale handel en haar extreem vervuilende transport. Gedaan met het wereldkapitalisme en de macht van de internationale financiële elites. |
"Donald Trump blokkeert vertrek Ford en Toyota naar Mexico met een simpele tweet "
Simplistisch conclusies trekken 101: exhibit A |
Met welke Belgisch pc zou deze onzin gepost zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
De productie van het goedlopende model A1 gaat terug naar Duitsland en in plaats krijgen ze er een "electrische" SUV met alleen maar onzekerheid. Ford verhuist de productie van de Ford Focus van de Amerikaanse Michigan Assembly Plant naar Hermosillo, Mexico en geeft hen in de plaats "twee" "nieuwe" "iconische" "electrische" producten waarvan het succes nog af te wachten valt. https://www.at.ford.com |
Ik dacht dat Toyota een "degelijk antwoord" terugstuurde en blijkbaar niet teveel ging wijzigen aan de plannen.
. |
Citaat:
|
Citaat:
Als hij een handeloorlog wil uitlokken, laat hem maar doen. We zullen eens goed lachen :-D |
Citaat:
Ofwel is het voor de hele sector, ofwel is het voor niemand. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik beklaag die man zijn diplomaten (als hij tenminste diplomaten vindt die voor hem willen werken :lol:). |
Citaat:
|
Toyota kan ook beslissen om al zijn amerikaanse vestigingen te sluiten....
|
Citaat:
Die wilden toch helemaal niet weggaan! |
Citaat:
Dankzij Trump's interventie ziet Ford af van die plannen en investeert het in de plaats daarvan 700 miljoen dollar in uitbreiding van een bestaande productielocatie in Flat Rock, in de staat Michigan. 'Werk voor eigen volk eerst' is vanaf nu de regel in Amerika. |
Citaat:
Poetin doet goed werk. Binnenkort is de US een voorbeeldig communistisch land :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat gaan de globalisten beslist niet leuk vinden denk ik. :-D Want kijk, dat is het grootst deel van de pret. Dit globalisten verliezen hier. Ze verliezen sinds de Brexit en sinds de overwinning van Trump. En ze verliezen hard. |
Citaat:
Ik vind dat heel leuk, ik kan niet wachten tot hij Potus wordt :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be