Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Het heeft gesneeuwd vannacht, XD! (eindelijk!) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=236697)

bembem 7 januari 2017 16:40

Het heeft gesneeuwd vannacht, XD! (eindelijk!)

Ah en ik heb niet eens de chauffage op staan. (Al van heel de winter niet! Yep!) Hier binnen is het 14°C! (goed geïsoleerd en buren die zich te pletter stoken vermoed ik)... Anyway ik zit zoals usual onder m'n fleece met een kop koffie met melk... te internetten! Plus, mijn boodschappen voor de komende weken zijn allemaal gedaan, moet enkel naar buiten als ik eens iets speciaal wil smikkelen of gewoon een frisse neus happen, hehehehehe XD! ..... Life's beautiful, yep :-D:-D:-D:-D:-D

Peche 7 januari 2017 16:43

Het is van die lastige sneeuw, waar ge geen sneeuwballen mee kunt maken omdat het te hard aangevroren is.
Ik ben ook regelmatig bijna op mijne zak gevallen.

bembem 7 januari 2017 16:45

Tevens heb ik gisteren m'n kleerkasten gesorteerd en her-gearrangeerd. Plus verhogingsstukken (<-weet niet of dit woord bestaat, betwijfel het) er onder gezet. Nu heb ik precies zo'n XL-dressing zoals in de boekskes. Hahahaha! Ik ben sterk niet? :-P

bembem 7 januari 2017 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8340831)
Het is van die lastige sneeuw, waar ge geen sneeuwballen mee kunt maken omdat het te hard aangevroren is.
Ik ben ook regelmatig bijna op mijne zak gevallen.

LOL

bembem 7 januari 2017 16:49

In mijn straat waren ze al van vroeg deze ochtend in de weer met sneeuw te ruimen. De weg is dus vrij voor moest ik even naar buiten willen. Lol, I am cruel I know. Others working for me, lol grapje :lol::-P:lol:

Eyjafjallajökull 7 januari 2017 17:11

Prachtig die sneeuw inderdaad :D

Heerlijk om na een winterwandeling binnen te komen bij een aangename 22°C binnen.

reservespeler 7 januari 2017 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8340828)
Ah en ik heb niet eens de chauffage op staan. (Al van heel de winter niet! Yep!) Hier binnen is het 14°C! (goed geïsoleerd en buren die zich te pletter stoken vermoed ik)... Anyway ik zit zoals usual onder m'n fleece met een kop koffie met melk... te internetten! Plus, mijn boodschappen voor de komende weken zijn allemaal gedaan, moet enkel naar buiten als ik eens iets speciaal wil smikkelen of gewoon een frisse neus happen, hehehehehe XD! ..... Life's beautiful, yep :-D:-D:-D:-D:-D

Goed geïsoleerd en buren die zich te pletter stoken.
Wat klopt er niet in dit verhaal?

reservespeler 7 januari 2017 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8340832)
Tevens heb ik gisteren m'n kleerkasten gesorteerd en her-gearrangeerd. Plus verhogingsstukken (<-weet niet of dit woord bestaat, betwijfel het) er onder gezet. Nu heb ik precies zo'n XL-dressing zoals in de boekskes. Hahahaha! Ik ben sterk niet? :-P

Gestolen kledij?

reservespeler 7 januari 2017 18:33

Citaat:

14° is me toch ietske te koud.

4x10E6 7 januari 2017 18:44

Citaat:

.. jij zit onder de vlooien ? yuk ..

Tavek 7 januari 2017 19:31

14 graden, lol.

Overal condens, kans op schimmelvorming.....

Soms vraag ik mij af wat voor een hondenleven gij wel niet hebt. Allemaal om maar niet te hoeven werken....

Bobke 7 januari 2017 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8340902)
Goed geïsoleerd en buren die zich te pletter stoken.
Wat klopt er niet in dit verhaal?

Niets, binnenmuren worden niet geīsolee rd.

Svennies 8 januari 2017 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8340946)
14 graden, lol.

Soms vraag ik mij af wat voor een hondenleven gij wel niet hebt. Allemaal om maar niet te hoeven werken....

En in zo'n omstandigheden willen ze een kleine kweken én groot brengen....

En dit dan alléén maar om enkele extra Eurokes te kunnen loswaggelen voor haarzelf uiteraard...

Dat is dus kindermishandeling...

Marie van de koster 8 januari 2017 01:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 8340911)
.. jij zit onder de vlooien ? yuk ..

Weer zo éne die denkt dat hij Engels kent. Zoek het eens op, schat, een vlo in het Engels is ...

Marie van de koster 8 januari 2017 01:45

Ik wou dat ik buren had die goed stoken maar ik woon op het gelijkvloers dus onder mij een koude kelder en slechts aan één zijde een buur, koud bij mij :-(

koe de poing 8 januari 2017 01:51

Citaat:

iemand die niet werkt verdient geen melk in de koffie.

Svennies 8 januari 2017 02:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8341067)
Ik wou dat ik buren had die goed stoken maar ik woon op het gelijkvloers dus onder mij een koude kelder en slechts aan één zijde een buur, koud bij mij :-(

Juist ja,het begrip buffer zegt u blijkbaar niet veel....

Nu ja het is u vergeven...

Bij mij ,een half open bebouwing mét frans dak,inclusief kelder,en kruipruimte eronder wat de rest van de woning betreft,en noord-oost gericht....

Lekker 23° in de living van 5h30 s'morgens tot 23h s'avonds,en na vier uur blijkt dat de temperatuurverval juist één graad naar beneden gaat omdat het voorgeprogammeerd verwarmingssyteem om 23 h stand bye gaat....

Bedenk maar al wat er onder uw vloer ligt,zij het kelder of gewoon een kruipruimte,het is een buffer tegen de koude die vanuit de aarde komt..

harriechristus 8 januari 2017 08:19

Citaat:

14 graden, dat is toch echt om het te besterven.

Bij mij gelukkig niet lager dan 18 graden in de morgen, en inderdaad: sneeuw in de tuin voor het eerst....mooi....:-):-):-)

maddox 8 januari 2017 08:48

14 graden, da's net goed om in te werken. De temperatuur die ik in mijn werkplaats handhaaf.

Niet ideaal voor mijn meetgereedschappen, maar die afwijking , daar kan ik wel mee leven voor wat ik maak.

Xenophon 8 januari 2017 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8340946)
14 graden, lol.

Je begint te begrijpen dat ze geen normaal gedrag vertoond, misschien is er meer aan de hand...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be