![]() |
Beste vrienden,
Men maakte die maffe Hollandse homo-skinhead af, een paar dagen geleden weer ééntje in Servië. Het is een gewone zaak aan het worden. A'pen 2006 zal zeker verlopen met de nodige incidenten. Waarom niet eens een gokje wagen vrienden? Ik doe dit vaak voor geld (kan hier niet) en het is plezierig. Hoeveel doden? Je kan stemmen. Wie, je kan kandidaten posten, die waarvan je denkt dat ze het niet zullen maken. |
Ikzelf gok op 40 doden, 10 Blokkers (waaronder Dewinter en Annemans) en 30 anderen.
Colen zal burgemeester worden. |
Wat een perverse poll
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik zie jou en de piano bij de doden! :twisted: |
Seefhoek of Luchtbal, in elk geval, je IQ is bijzonder laag.
|
Citaat:
En ik zou me meer zorgen maken over jouw iq,dat is nu ook niet om over naar huis te schrijven! 8O |
Citaat:
Het zijn kalkoenen die voor kertsmis stemmen, eigenlijk best grappig. |
Citaat:
Een idioot des te meer! :twisted: En jij kan je wel zorgen maken over jouw uitkering ,dat moet jij weten ,maar ik werk zenne makker!!!! 8) |
Als wat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En kuisen is tenandere geen minderwaardig beroep,die werken dan nog ,nietwaar mollenkop! Om jouw uitkering mede te betalen,profiteur! |
Er zit iets in.
In aanmerking van het steeds toenemend geweld in onze maatschappij. De poltici van de toekomst gaan van het moedige slag moeten zijn. Huidigen zich onthouden. P.S. Heb alleen respect voor jagers als de dieren kunnen terugschieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En een komma meer of minder 't maakt niet uit ,als zo een nitwits als jij het lezen is dat al veeeeeeel te goed! 8) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be