Lukkas |
11 januari 2017 00:10 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
(Bericht 8344299)
In het Westen is er ook nog steeds vrijheid.
|
Vrijheid inderdaad, maar hoelang nog? Het absurde in heel het verhaal is dat wij, in naam van onze vrijheden, een gevaarlijke indoctrinatie de kans geven om hier wortel te schieten en zich verder te ontwikkelen. Een indoctrinatie die uiteindelijk, met alle zekerheid, onze vrijheden zal afnemen.
Trouwens vrijheid is niet onbeperkt, daarom zijn er wetten die bepaalde handelingen verbieden. Ik heb bijvoorbeeld niet de vrijheid om met 120 km per uur door de bebouwde kom te vliegen. Terecht zou ik zeggen. Daarom moet men ook de bewegingsvrijheid van islamieten beknotten in het belang van het maatschappelijk welzijn. Er zijn in het Westen de laatste jaren al genoeg feiten gebeurd waaruit blijkt dat de islam een groot gevaar vormt voor onze maatschappij. Binnen 40 jaar, wanneer men hier volledig onder de islamitische knoet zit, zal men dan ook zeggen: 'we zijn trots en blij dat wij indertijd de islam alle kansen hebben gegeven, in naam van onze vrijheden.'? Ik denk het niet.
Citaat:
Als die moslims niet houden van gemengd zwemmen in die bepaalde school, dan hebben ze alle vrijheid uit te kijken naar een andere school. Desnoods richten ze zelfs een islamitische school op.
|
Maak u vooral niet ongerust. Die gaan nog als paddenstoelen uit de grond verrijzen.
|