![]() |
Lancering --- binnenlandse --- denktank Minerva --- 12 december 2016
Op 12 december 2016 werd een nieuwe (binnenlandse) denktank gelanceerd.
Gelieve hier hun website te vinden: https://www.denktankminerva.be/ Wat is denktank Minerva?Mooi. |
Citaat:
|
Citaat:
Het stikt er weer van oude ex politici, die met hun verstand niets hebben verwezenlijkt in hun politieke loopbaan en nu gaan verder denken in hun vastgeroeste denkpatroon. |
Het lijkt inderdaad op een keur aan figuren die gans hun carriere op een of andere manier "aan de staat",rechtstreeks of onrechtstreeks,doende waren of zijn....
Ongeloofwaardig We HEBBEN tenslotte al de instituten van Parlement,regering en ambtenariaat. Eigenlijk zou het Parlement de "strategische denktank" van de natie horen te zijn (zoals de beheerraad van een bedrijf dat hoort te zijn) Ik geef toe daar weinig sporen van te zien hoewel dit,in mijn ogen,de NUTTIGSTE functie van een volksvertegenwoordiger behoort te zijn....:-( |
wat een bende
|
Citaat:
Gezellig. |
Citaat:
|
haha lol, ik keek naar de stichtende verenigingen en wist al meteen rond wie alles draait ...
toch wel politieke krak die vent... |
Citaat:
|
Tsjah, het fake news moet toch van ergens komen.
|
Weer een geld slurpend gedrocht dat nutteloos is...
|
Citaat:
|
Progressief is fake.
|
Wéér een groepje dat ons komt vertellen hoe "verkeerd" we wel niet bezig zijn. Daar hadden we echt behoefte aan :roll:.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be