![]() |
welk wasmiddel gebruik je?
Na jarenlang quasi slaafs mijn moeder te volgen die Persil vloeibaar de hoogte in prijst, ben ik tot de ontdekking gekomen dat dit niet van de goedkoopste is (8,99€ voor 36 wasbeurten). Zelfs in promotie niet...
Ik heb nu eens Robijn puur en zacht (2,99€ voor 21 beurten) en het huismerk Hypo color (1,79€ voor 20 beurten) in de Zeeman gehaald. :cheer: Van deze Robijn heb ik al wel positieve zaken gehoord, hypoallergeen ook geschikt dus voor babykleding, maar Hypo, nog geen idee. Wasverzachter heb ik altijd van de Lidl gebruikt. Ik hou overigens niet van te straffe of chemische geuren op m'n was. |
Dit forum is dood
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In Robijn zitten er wel meer vetzuren van varkensvet dan in Persil.
|
Citaat:
|
Dash stralend wit voor de witte was
LeChat Color voor de kleurwas Black & Dark van Boni voor donker en zwart en als wasverzachter de Hyperallergene van Boni ook. ik heb toch liefst dat je aan de propere was ook ruikt dat m gewassen is. zalig zo'n lekker geurende lakens. |
De islamitische die over propere was komt vertellen.... :-P
Je ruikt die moddervette werpmachines, met tegenwind, van honderd meter afstand. :roll: |
Citaat:
|
Vooreerst, over welke was gaat het? Witte, kleur, donker, wol...?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kleur: dreft denk ik (poeder) De andere weet ik zo niet meteen vanbuiten. Dat moet ik thuis eens nakijken. Poeder is in het algemeen wel veel goedkoper dan vloeibaar. |
Citaat:
geen idee over de prijzen, of ik nu een dure of goedkope soort heb, ben alleen op geuren afgegaan, en ze wassen proper... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor het vlot loslaten van het glasvezelversterkt polyester stuk,met zo weinig mogelijk schade aan de gelcoat,is het zorgvuldig gebruik van "witte was" in de vorm aangewezen als waxmiddel...
ach nee,het ging daarover niet.....waSmiddel :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be