![]() |
groene balpen
wanneer is de laatste keer dat je een groene balpen hebt gebruikt?
waarom gebruikte je die? waarom geen blauwe of zwarte? |
Citaat:
Nu zijn het witte. :twisted: |
Citaat:
Maar ze worden je door de strot geduwd ze samen met zwarte en rode (die ik ook nauwelijks gebruik) in één plastic verpakking te moeten kopen. Dat is dan de ellende van het kapitalisme. Gelukkig eindelijk ontdekt dat je zwarte pennen (of blauwe) ook los kunt kopen bij de postboekhandel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand die een groene balpen gebruikt die is mentaal gestoord, daar is wetenschappelijk onderzoek naar uitgevoerd.
|
Indien men "notas voor hen die zullen zijn" wil nalaten is de balpen,van gelijk welke kleur maar groen nog het minst van al overigens, af te raden....
Het potlood,mogelijk een groen potlood van een gerenommeerde manufactuur,is dan eerder aangewezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruik rood voor getallen die intern moeten blijven en groen voor getallen die gecommuniceerd mogen worden.
Da's toch goed van mij hé En duidelijk! |
Ik ben dan ook geniaal
|
Geen dank!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou van groen
Ik KOTS op GROEN ik zie niet altijd groen en groen zie ik niet altijd |
Citaat:
Betreffend onderzoeker had zijn ganse onderzoek met groene balpen geschreven in plaats van met een tekstverwerker, en zit sedertdien in een Instituut voor Psychiatrie. Naar verluid houdt hij zich vooral onledig in de tuin. |
Citaat:
Ik heb de indruk dat de leerlingen steeds meer met zachte handschoenen worden aangepakt, ze vooral niet te willen verbeteren. Straks mogen ze alles alleen nog maar prijzen met uitbundige vlaggetjes...:lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be