![]() |
Online verkoop E-vloeistof stop gezet
Dank U Maggie!
Wetten rond de E sigaret verstrengen zodat mensen terug zouden roken en de staatskas weer kan spijzen? :roll: |
Ging gij niet volledig onthouden.
|
Niet met dampen he.
Dat zorgt ervoor dat ik sigaretten kan laten. |
Alsof Magic Maggie dat stoppen kan.
|
Wordt gij verslaafd aan alles wat ge aanraakt ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
E-cigarette explodes in Canadian teen’s face causing first and second-degree burns
Dat roken van dat soort sigaret is dat geen luchtvervuiling want die staan daar in een walm te doempen dat het niet mooi meer is, een oude stoomtrein is er een kleintje tegen. :roll: |
Citaat:
Eerst plafonneren ze de taksen van sigaretten. Resultaat: mensen stoppen. Maggie: oei, dat kost ons veel verlies, ik ga de e-sigaret aanpakken! |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien is dat de ene verslaving met de andere vervangen. Maar ik heb wel voor een minder schadelijke geruild. |
Citaat:
Ik kan niet alle smaken krijgen bij de lokale handelaar. Nu ben ik van 1 miljoen smaken plots beperkt naar 10 smaakjes. Wie denkt zij wel dat ze is? Echt, ik heb een gloeiende hekel gekregen aan de liberalen, maar echt het gloeiend schijt. Dat ze er dan voor zorgen dat ge online kunt aantonen dat je meerderjarig bent? Neen gewoon verbieden gelijk een achterlijke koei. Wat heeft die Maggie nu eigenlijk gedaan voor de volksgezondheid behalve dingen verbieden en duurder maken? Rien de kloten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil een migratiestop, maar ik wil progressief blijven. Er is geen partij die mij past. Blanco stem gaat naar de meerderheid, en daar het elektronisch stemmen geworden is kan ik niet meer op da formulier manueel invullen hoe achterlijk het hier eigenlijk draait }-) |
Citaat:
Zelf ben ik grotendeels gestopt met roken (allez, nog een paar sigaretten per jaar), maar de geur van die dampers vind ik al bij al nog meevallen. |
Citaat:
|
Citaat:
Gecombineerd met geen enkele maat kennen komt dat slecht uit. |
Citaat:
Het is wel zo dat haar chronische hoest praktisch gestopt is, dus er zijn ook goede kanten aan, de teer van de tabak krijgt ze nu niet meer binnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be