Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Online verkoop E-vloeistof stop gezet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=236877)

Peche 17 januari 2017 23:06

Online verkoop E-vloeistof stop gezet

Dank U Maggie!
Wetten rond de E sigaret verstrengen zodat mensen terug zouden roken en de staatskas weer kan spijzen? :roll:

Tavek 17 januari 2017 23:16

Ging gij niet volledig onthouden.

Peche 17 januari 2017 23:21

Niet met dampen he.
Dat zorgt ervoor dat ik sigaretten kan laten.

zonbron 17 januari 2017 23:34

Alsof Magic Maggie dat stoppen kan.

Tavek 17 januari 2017 23:41

Wordt gij verslaafd aan alles wat ge aanraakt ?

Henri1 18 januari 2017 06:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8350987)
Dank U Maggie!
Wetten rond de E sigaret verstrengen zodat mensen terug zouden roken en de staatskas weer kan spijzen? :roll:

Hoogtijd dat onlineverkoop ook eens op de korrel genomen wordt.

reservespeler 18 januari 2017 07:58

Citaat:

Dank U Maggie!

Misschien ook om jongeren niet aan te zetten tot roken, de stap van E sigaret naar de echte sigaret kan klein zijn hoor.

Anna List 18 januari 2017 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8350998)

niet alles, hij heeft vroeger gewerkt, maar dat is niet blijven plakken.

Anna List 18 januari 2017 08:04

Citaat:

Dank U Maggie!

jaja, verslavingen zijn niet uw eigen persoonlijke verantwoordelijkheid, het is de schuld van Maggie!

Universalia 18 januari 2017 08:19

E-cigarette explodes in Canadian teen’s face causing first and second-degree burns

Dat roken van dat soort sigaret is dat geen luchtvervuiling want die staan daar in een walm te doempen dat het niet mooi meer is, een oude stoomtrein is er een kleintje tegen. :roll:

Peche 18 januari 2017 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8351112)
jaja, verslavingen zijn niet uw eigen persoonlijke verantwoordelijkheid, het is de schuld van Maggie!

Ja het is de schuld omdat mensen stoppen met roken.
Eerst plafonneren ze de taksen van sigaretten.
Resultaat: mensen stoppen.

Maggie: oei, dat kost ons veel verlies, ik ga de e-sigaret aanpakken!

Peche 18 januari 2017 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8351123)
E-cigarette explodes in Canadian teen’s face causing first and second-degree burns

Dat roken van dat soort sigaret is dat geen luchtvervuiling want die staan daar in een walm te doempen dat het niet mooi meer is, een oude stoomtrein is er een kleintje tegen. :roll:

Toch is het minder schadelijk dan een sigaret. De gevaarlijke stoffen branden niet mee op. Dat is damp, geen rook.

Peche 18 januari 2017 08:59

Citaat:

Ik was verslaafd aan sigaretten maar ben gestopt door de E sigaret.
Misschien is dat de ene verslaving met de andere vervangen. Maar ik heb wel voor een minder schadelijke geruild.

Peche 18 januari 2017 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8351112)

Wat heeft Maggie er zaken mee wat ik online koop? Zij beperken mensen in hun consumptie omdat het hun beter zou uitkomen. Politiek moeien bij iets dat perfect goed functioneert. Waarom?

Ik kan niet alle smaken krijgen bij de lokale handelaar.
Nu ben ik van 1 miljoen smaken plots beperkt naar 10 smaakjes.
Wie denkt zij wel dat ze is? Echt, ik heb een gloeiende hekel gekregen aan de liberalen, maar echt het gloeiend schijt.

Dat ze er dan voor zorgen dat ge online kunt aantonen dat je meerderjarig bent? Neen gewoon verbieden gelijk een achterlijke koei.
Wat heeft die Maggie nu eigenlijk gedaan voor de volksgezondheid behalve dingen verbieden en duurder maken? Rien de kloten.

Eyjafjallajökull 18 januari 2017 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8351181)
Wat heeft Maggie er zaken mee wat ik online koop?
Ik kan niet alle smaken krijgen bij de lokale handelaar.
Nu ben ik van 1 miljoen smaken plots beperkt naar 10 smaakjes.
Wie denkt zij wel dat ze is? Echt, ik heb een gloeiende hekel gekregen aan de liberalen, maar echt het gloeiend schijt.

Tja, PVDA stemmen hé gast. Die zullen de online verkoop wel stimuleren.

Peche 18 januari 2017 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8351183)
Tja, PVDA stemmen hé gast. Die zullen de online verkoop wel stimuleren.

Maakt U geen illusies, ik stem niet meer.
Ik wil een migratiestop, maar ik wil progressief blijven.
Er is geen partij die mij past. Blanco stem gaat naar de meerderheid, en daar het elektronisch stemmen geworden is kan ik niet meer op da formulier manueel invullen hoe achterlijk het hier eigenlijk draait }-)

Het Verzet 18 januari 2017 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8351123)

Hij kon het in ieder geval nog navertellen, in tegenstelling tot deze: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...Handzame.dhtml

Zelf ben ik grotendeels gestopt met roken (allez, nog een paar sigaretten per jaar), maar de geur van die dampers vind ik al bij al nog meevallen.

Universalia 18 januari 2017 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8351144)
Toch is het minder schadelijk dan een sigaret. De gevaarlijke stoffen branden niet mee op. Dat is damp, geen rook.

Ik vroeg mij af of die 'dampen' geen luchtverontreiniging met zich mee weten te brengen.

Xenophon 18 januari 2017 12:10

Citaat:

Ik heb ongeveer die eigenschap.

Gecombineerd met geen enkele maat kennen komt dat slecht uit.

Xenophon 18 januari 2017 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8351196)
Ik vroeg mij af of die 'dampen' geen luchtverontreiniging met zich mee weten te brengen.

Dat was mijn boodschap als hyper-sensitieve mens aan die van ons, ze heeft tabak ingeruild voor de E-sigaret. Het stinkt (ongeveer) even hard maar zij gelooft me niet, want zij ruikt het niet zoals ik.

Het is wel zo dat haar chronische hoest praktisch gestopt is, dus er zijn ook goede kanten aan, de teer van de tabak krijgt ze nu niet meer binnen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be