![]() |
wetsontwerp voor snellere uitwijzing van criminele vreemdelingen
Ik hoop dat dit wetsontwerp snel door de bevoegde commissie raakt, en daarna zo snel als maar mogelijk is door de procedure van parlementaire goedkeuring raakt. Francken zijn beleid is goed, hij wil een aantal onlogische achterpoortjes sluiten.
Het argument van groen hiertegen is zwak. Het is erg geworden, als een boomknuffelaarspartij begint in te zetten op bestraffing en opsluiting... :? En dat gewoon omdat ze allergisch zijn voor de notie van uitwijzing... Een jaar geleden zouden de groenen hun eigen politici door het venster gesmeten hebben moest er iemand van hen zo een uitspraak doen. http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...ren-zijn.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
Een tuinplantje uit het buitenland invoeren is milieu vervalsing. Akkoord met die visie. Maar misdadigers invoeren uit het buitenland en ze hier laten gedijen mag dan wel. Ik ben een groene als het onze natuur betreft. Maar hier vraag ik mij serieus af wat sommigen bezield. Als ze in hun land hun kot in brand steken of hun eigen familie uitmoorden en hun regering gaat daarmee akkoord dan is dat hun zaak. Maar hier heb ik ze liefst buiten! Punt. En als ik nu een racist ben wegens mijn stellingname dan zijn ze zelf een racist tegenover zichzelf of soortgenoten. Komen ze soms naar hier om iets te doen wat in hun eigen land niet getolereerd zal worden? Waar zitten dan de racisten? Is het hier bij ons? Of is het tussen hun eigen volk? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be