![]() |
Vandalisme op de trein.
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170118_0...ien-vandalisme
En dan zijn er nog die pleiten voor treinen te laten rijden zonder treinchef. Dit gaat dan nog veel meer voorkomen. Zonder treinchef: zwartrijden en vandalisme. |
Met treinchef gebeurd het dus ook.
|
Citaat:
Ik ga er even van uit dat dat een vergetelheid van je was, en je deze statistieken bij je volgende bericht zal stoppen. Alvast bedankt! |
Citaat:
|
Citaat:
1 post en heel Petrick zijn draad naar de knoppen. |
hoeveel kost zo'n binnendeur, en hoeveel kost een 'treinchef' ?
ik denk dat we wel wat vandalisme kunnen hebben en toch nog winst boeken, niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Geen van beide lijkt dus van doen.. :D |
Citaat:
|
Als er op iedere plaats waar vandalisme voorkomt, begeleiders geplaatst of voorzien moeten worden, dan zijn we nog niet aan onze nieuwe patatten.
Vandalisme is misbruik maken van de privacy waarvan we genieten. Daar moeten dus een aantal "tussenschotten" voorzien worden. Iedere treinwagon zou minstens 5 hd camera's moeten hebben, zo vandalismevrij als mogelijk ingebouwd. De beelden moeten opgeslagen worden voor maximaal een week. Ze mogen alleen bekeken worden indien misdrijven daarmee kunnen opgelost worden. Gezichtsherkenning door de software moet er voor zorgen dat een alarm gaat als iemand door het stationsgebouw gaat, en op de trein gaat, en toch nergens heel fatsoenlijk met zijn smoelwerk gedetailleerd in beeld gekomen is. . |
Op sommige lijnen zijn mooi comfortabele treinen,
Parels voor de zwijnen. (rijmt):lol: |
Citaat:
als ik me niet vergis was bij het invoeren van die draak van een nieuwe tussen n regel één van de belangrijkste argumenten dat die regel te moeilijk was voor nieuwkomers en niet native NL speakers ... zijn ze er daar bij de TU nog nooit opgekomen om zich eens te buigen over de ei-ij en de au-ou ? :p |
Citaat:
au of ou; ei of ij, in sommige zaken maakt het wel degelijk verschil. |
Citaat:
|
Volgens mij gaat de spoorwegpolitie nu (*edit: nog meer)klagen dat ze te weinig personeel hebben... een opportuniteit
Citaat:
|
Citaat:
Zijde gij 87 jaar misschien? Met of zonder "treinchef" maakt echt niet uit voor dit crapuul. Ze gaan nu overal camera's hangen in de treinen... |
Citaat:
|
Citaat:
Kwatongen beweren zelfs dat treinchefs de buurt mijden waar vandalen aan het werk zijn. Maar wij kunnen het niet weten want wij....... |
Citaat:
al is volgens mij dan de kans groot dat die met z'n allen in eerste klasse gaan zitten kaarten... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be