![]() |
Antwerpen schenkt bussen aan Limburg.
Zeg nooit meer dat Antwerpenaars geen gulle gevers zijn.
Zij geven hun bussen gratis aan de Parking: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...mmel-a3058093/ Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
volgens mij ligt Plopsaland meer naar het westen en de regio Charleroi- Bergen zou ik eerder Bronx noemen.
|
Citaat:
|
Ik ben fout geweest.
Mijn voorspelling dat het egoïsme van sommigen in dit gewest, na (eventuele) Vlaamse onafhankelijkheid, die nieuwe (???) staat zou doen uiteenvallen was fout. Het egoïsme is zo groot dat ze zich niet kunnen beheersen om te wachten op die onafhankelijkheid (die toch er toch nooit zal komen). PS Mijn kennissen geven hetzelfde antwoord op die Antwerpse milieunormen: Daar is niks te zoeken dat ik elders niet kan vinden. We zullen er in de toekomst wel wegblijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
---
|
Citaat:
ik ken niemand die nu opeens niet meer naar Antwerpen zou gaan. Vanuit onze regio gaan er dan ook een pak naar daar. Enkelingen zullen nu de tram meer nemen, dat is waar. Maar de meesten vinden dat in feiten niet zo'n groot probleem, vanuit de P&R Melsele is dat allemaal goed te doen. |
Het toont in ieder geval aan dat lokaal milieunormen opleggen idioot is.
Zie maar de geluidsnormen boven Brussel. De Luchthaven is eigenlijk de luchthaven van Brussel maar ligt er toevallig net buiten. Dan zorgen ze ervoor dat die vliegtuigen maar over Vlaanderen moeten vliegen. Binnenkort leggen de Vlaamse gemeenten geluidsnormen op zodanig dat de treinen niet rapper kunnen rijden dan 70 km/u. Dat zal lachen zijn :) |
Citaat:
we kunnen er allemaal maar liefst zo snel mogelijk beter bij varen. |
Da's nu eens een goeie sè ! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
heel Nederland daarbij als Antwerpen-Noord zou ik geweldig vinden! :-) |
Citaat:
|
Citaat:
En in Antwerpen koppel ik de roetfilter en de knalpot los. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be