![]() |
Tegenvallende nostalgie.
Gisteren, na minstens 20 jaar, nog eens een Bicky Burger gegeten.
Ik was er vroeger al geen fan van en ik begrijp sinds gisteren maar al te goed waarom. Nadat ik die spons met dat onbestemd stuk 'vlees' ertussen binnen had kon ik niet begrijpen dat dit na al die tijd nog steeds bestaat. Niet te vreten om kort te gaan. Wat is er aan de hand met mensen die dit lekker vinden? Soit. Wat jullie? Ooit iets, met de nodige nostalgie in het achterhoofd, geprobeerd uit uw jeugdjaren wat nu verschrikkelijk tegenvalt? |
Will Tura valt nu toch wel tegen.
|
Ik had dat met runderhart,als kind at ik dat zo graag.Toen ik het na 25 jaar nog een keer at begreep ik niet dat ik zoiets walgelijk met zoveel plezier heb gegeten.
|
Daar zijn zoveel dingen die ik op vlak van eten niet begrijp.
Ketchup bijvoorbeeld. Maar ik zeg dat niet te luid, want dan beginnen ze te zingen. Zo van "je wordt ouder papa ..." . |
nooit begrepen
geef mij maar een hamburger ajuin van een marktkraam ouwe stijl ajuin en hamburger gehakt americain godverdomme, de eerste keer dat ik drink in 5 jaar en de you tube algoritmes hebben me al beter door dan dat ik mezelfve ken na 40 jaren op deze aardkloot https://www.youtube.com/watch?v=c-HByeLZaus de eerst keer buiten de twee sites die ik normaal bezoek, anoniem en de algoritmes kennen me al beter dan ik mezelf op 40 jaar ken FFS FTW WE ARE NOT common you tuibe shut me up gimmi what i want tranquilize me make me kill it |
here be dragons !
|
i don mind the algorytms takin obver
LONG LIVE SLAVERY !!!!!!!!!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=AyORieDhpkg |
Zure snoep
|
De tepels van mijn moeder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige oude televisiereeksen, die je als kind aan het scherm gekluisterd hielden, als je die nu terugziet... Hoewel zeker niet allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of kan ik met een gerust hart gaan slapen? |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be