Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Antwerpenaars Zijn Geen Ezels ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=2370)

TWISTER 16 maart 2003 16:55

.. EN ZULLEN ZICH DUS GEEN TWEEDE KEER AAN DEZELFDE STEEN STOTEN.

DUS OP 18 MEI GAAN ZE GEEN TWEEDE KEER VOOR DEZELFDE BENDE OPLICHTERS STEMMEN! .....
MAAR WEL VOOR DE PARTIJ, WAAR DE MENSEN NOG VERTROUWEN IN HEBBEN, nl. HET VLAAMS BLOK.
MET OF ZONDER CORDON SANITAIRE !

Ali 16 maart 2003 17:05

Citaat:

DUS OP 18 MEI GAAN ZE GEEN TWEEDE KEER VOOR DEZELFDE BENDE OPLICHTERS STEMMEN! .....
MAAR WEL VOOR DE PARTIJ, WAAR DE MENSEN NOG VERTROUWEN IN HEBBEN, nl. HET VLAAMS BLOK.
en wat heeft het vlaams blok dan al bewezen als het volk daar nog op moeten vertrouwen? :roll:

thePiano 16 maart 2003 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ali
Citaat:

en wat heeft het vlaams blok dan al bewezen als het volk daar nog op moeten vertrouwen? :roll:

Ja beste Ali, zo herinner ik mij die commotie van een tijd geleden nog, waarbij VB-senator Frank Creyelman voor zichzelf een nieuw salon had aangekocht op kosten van de gemeenschap. Het geheugen is misschien kort bij Vlaams Blokkers, maar niet bij ons 8)

In elk geval zou iedereen mogen beseffen dat ook MET het Blok erbij, er echt niet veel beterschap hoeft verwacht te worden! :roll:

TWISTER 16 maart 2003 17:17

DAT ZE ONDANKS EEN MEER DAN TWINTIG JAAR DURENDE
LASTERCAMPAGNE, STEEDS MEER KIEZERS VOOR ZICH WINNEN !

DAT ZEGT AL GENOEG ... OF NIET SOMS ?

C uit W 16 maart 2003 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piano Grande
Ja beste Ali, zo herinner ik mij die commotie van een tijd geleden nog, waarbij VB-senator Frank Creyelman voor zichzelf een nieuw salon had aangekocht op kosten van de gemeenschap. Het geheugen is misschien kort bij Vlaams Blokkers, maar niet bij ons 8)

In elk geval zou iedereen mogen beseffen dat ook MET het Blok erbij, er echt niet veel beterschap hoeft verwacht te worden! :roll:

Meer info graag :)

thePiano 16 maart 2003 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TWISTER

Je mag dit ook in [size=7]kleine lettertjes [/size]zeggen, of is het soms je bedoeling dat jouw mening er bij ons moet [size=7] ingeramd[/size] worden? :roll:

TWISTER 16 maart 2003 17:23

SUKKELAAR !!!

The Bacon-Shootist 16 maart 2003 17:26

Het Vlaams Blok is een weldaad voor Vlaanderen.
Stel dat de "goeden" niet de hete adem voelen?

Dan zouden ze nog meer "goed" zijn.

Zomaar een gedachte op een zonnige zondag.

Ali 16 maart 2003 17:39

Citaat:

nee dat zegt genoeg over de kiezers van het blok (want antwerpenaars zijn inderdaad ezels) , niet over het blok zelf want die hebben zelf nog niets bewezen op gebied van regeren. en toch stemmen ze er op . :roll: :roll:

Ali 16 maart 2003 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Bacon-Shootist
Het Vlaams Blok is een weldaad voor Vlaanderen.
Stel dat de "goeden" niet de hete adem voelen?

Dan zouden ze nog meer "goed" zijn.

Zomaar een gedachte op een zonnige zondag.

en straks begint mooi en medogenloos dan is je zondag helemaal geslaagd. :lol:

thePiano 16 maart 2003 17:52

Citaat:

SUKKELAAR !!!

Dank U! Bent U misschien een dokter of psychiater van beroep, want U kan zo te zien, wel erg snel de juiste diagnose over iemand stellen. En het is bovendien nog gratis ook :P

TWISTER 16 maart 2003 18:00

ALI,

IK GA ME DE MOEITE BESPAREN OM DE VELE "VLAAM BLOK"
PROGRAMMA-PUNTEN OP TE SOMMEN DIE DE LAATSTE JAREN
DOOR DE ZICHZELF "DEMOCRATISCH" NOEMENDE PARTIJEN
WERDEN OVERGENOMEN.

MAAR DAT "DETAIL" IS U WAARSCHIJNLIJK ONTGAAN

Patriot! 16 maart 2003 18:15

Punt 1 bijvoorbeeld.

Bob 16 maart 2003 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piano Grande
Ja beste Ali, zo herinner ik mij die commotie van een tijd geleden nog, waarbij VB-senator Frank Creyelman voor zichzelf een nieuw salon had aangekocht op kosten van de gemeenschap.

Het wordt nog interressant. Maar wat meer info aub.
Wanneer, waar, welke prijs, welke sancties...

Bob 16 maart 2003 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Punt 1 bijvoorbeeld

Wat is't patriot, vlaggenkompklex.
Hoop dat punt 1 een "onafhankelijke republiek vlaanderen" is.

little joe 16 maart 2003 18:48

hè ali gaat ge racistisch doen jongen en antwerpenaars voor ezels uitmaken,mogen wij jullie dan met kamelen vergelijken of wat, zou je de discusie niet beter netjes houden ,
het is duidelijk dat jij niet direct een democraat bent anders zou je de grootste partij van antwerpen niet zo verketteren, maar ja zolang de rode en groene vriendjes aan de macht kunnen blijven hebben mensen van jouw ondemocratisch gedachtengoed waarschijnlijk de meeste profijtjes en voordelen

Ali 16 maart 2003 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door little joe
hè ali gaat ge racistisch doen jongen en antwerpenaars voor ezels uitmaken,mogen wij jullie dan met kamelen vergelijken of wat, zou je de discusie niet beter netjes houden ,
het is duidelijk dat jij niet direct een democraat bent anders zou je de grootste partij van antwerpen niet zo verketteren, maar ja zolang de rode en groene vriendjes aan de macht kunnen blijven hebben mensen van jouw ondemocratisch gedachtengoed waarschijnlijk de meeste profijtjes en voordelen

blijf jij maar in je boerendorpke steendorp STEENEZEL wat weet jij nou van de realiteit :roll: :roll:

thePiano 16 maart 2003 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ali
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door little joe

blijf jij maar in je boerendorpke steendorp STEENEZEL wat weet jij nou van de realiteit :roll: :roll:

Niks, maar little joe zit duidelijk met een STEEN in zijn maag, of misschien heeft'm wel nierSTENEN, dat kan ook :P

little joe 16 maart 2003 19:22

duidelijk dat julie twee hufters zijn die alleen maar kunnen schelden als er een beetje tegenspraak komt, zegt genoeg over de intelectuele capaciteit van sommige mensen op dit forum,
ik weet jullie kunnen je chagrijn niet wegsteken nu het blok goed scoort wat gaan jullie daar aan doen? geweld gebruiken zoals het ael?
ik blijf bij mijn standpunt jullie zijn geen democraten

little joe 16 maart 2003 19:31

hè ali!!
ik woon toevallig in steendorp ,maar ben wel RASecht antwerpenaar
en wat de realiteit betreft , het blok is de grootste partij in antwerpen ,
hoe dikwijls moet ik dit nu nog herhalen op dit forum
begin maar alvast te schelden en te verwijten

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be