![]() |
.. EN ZULLEN ZICH DUS GEEN TWEEDE KEER AAN DEZELFDE STEEN STOTEN.
DUS OP 18 MEI GAAN ZE GEEN TWEEDE KEER VOOR DEZELFDE BENDE OPLICHTERS STEMMEN! ..... MAAR WEL VOOR DE PARTIJ, WAAR DE MENSEN NOG VERTROUWEN IN HEBBEN, nl. HET VLAAMS BLOK. MET OF ZONDER CORDON SANITAIRE ! |
Citaat:
|
Citaat:
In elk geval zou iedereen mogen beseffen dat ook MET het Blok erbij, er echt niet veel beterschap hoeft verwacht te worden! :roll: |
DAT ZE ONDANKS EEN MEER DAN TWINTIG JAAR DURENDE
LASTERCAMPAGNE, STEEDS MEER KIEZERS VOOR ZICH WINNEN ! DAT ZEGT AL GENOEG ... OF NIET SOMS ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
SUKKELAAR !!!
|
Het Vlaams Blok is een weldaad voor Vlaanderen.
Stel dat de "goeden" niet de hete adem voelen? Dan zouden ze nog meer "goed" zijn. Zomaar een gedachte op een zonnige zondag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ALI,
IK GA ME DE MOEITE BESPAREN OM DE VELE "VLAAM BLOK" PROGRAMMA-PUNTEN OP TE SOMMEN DIE DE LAATSTE JAREN DOOR DE ZICHZELF "DEMOCRATISCH" NOEMENDE PARTIJEN WERDEN OVERGENOMEN. MAAR DAT "DETAIL" IS U WAARSCHIJNLIJK ONTGAAN |
Punt 1 bijvoorbeeld.
|
Citaat:
Wanneer, waar, welke prijs, welke sancties... |
Citaat:
Hoop dat punt 1 een "onafhankelijke republiek vlaanderen" is. |
hè ali gaat ge racistisch doen jongen en antwerpenaars voor ezels uitmaken,mogen wij jullie dan met kamelen vergelijken of wat, zou je de discusie niet beter netjes houden ,
het is duidelijk dat jij niet direct een democraat bent anders zou je de grootste partij van antwerpen niet zo verketteren, maar ja zolang de rode en groene vriendjes aan de macht kunnen blijven hebben mensen van jouw ondemocratisch gedachtengoed waarschijnlijk de meeste profijtjes en voordelen |
Citaat:
|
Citaat:
|
duidelijk dat julie twee hufters zijn die alleen maar kunnen schelden als er een beetje tegenspraak komt, zegt genoeg over de intelectuele capaciteit van sommige mensen op dit forum,
ik weet jullie kunnen je chagrijn niet wegsteken nu het blok goed scoort wat gaan jullie daar aan doen? geweld gebruiken zoals het ael? ik blijf bij mijn standpunt jullie zijn geen democraten |
hè ali!!
ik woon toevallig in steendorp ,maar ben wel RASecht antwerpenaar en wat de realiteit betreft , het blok is de grootste partij in antwerpen , hoe dikwijls moet ik dit nu nog herhalen op dit forum begin maar alvast te schelden en te verwijten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be