![]() |
Zonder Vlaams Belang is het voor De Wever voorbij in 2018
Annemans hoopt dat N-VA het cordon sanitaire laat vallen "en de rechterzijde eindelijk echt zal overwinnen in Vlaanderen."
"Als De Wever in het stadhuis wil blijven zitten, zal hij toch eens moeten nadenken. Hij heeft amper twee zetels op overschot. Zonder ons is het voorbij voor hem in 2018." http://www.demorgen.be/binnenland/ge...stop-b2fd24b6/ Neem nu dat er een cumulverbod komt in de politiek (staat op de politieke agenda). Veronderstel dat Francken hem opvolgt als voorzitter (volgens de partijstatuten mag De Wever vandaag reeds geen voorzitter meer zijn). Die man moet vechten voor een inkomen : ik denk dat hij bereid zal zijn om het cordon te laten vallen om zijn inkomen veilig te stellen. |
Citaat:
En daarna het uitroepen van de Vlaamse Onafhankelijkheid in het Vlaams Parlement. |
Citaat:
Laat Annemans rustig zijn drollen draaien, maar ga er zelf toch best niet in roeren tenzij je een amateur van mesthopen bent. |
Citaat:
Dat kunnen we niet zeggen van al onze gewaardeerde mede-forummers, want daar zijn enkele uitzonderingen op. . |
Het VB dat zegt dat N-VA niet zonder het VB kan.
ja, zeer geloofwaardig. |
Citaat:
Dat is een eeuwige twijfelaar. Maar nu gaat het over de man zijn inkomen. Waarom denk je dat die man 7.000 smartphones GRATIS uitdeelt? u weet net zo goed als ik dat die op de arbeidsmarkt kansloos is. Desnoods kruipt die bij Mertens in bed! |
Citaat:
Dat had ik niet begrepen. Sorry dus: vermits mij dat niet interesseert, verlaat ik deze discussie. . |
Citaat:
|
Bij het VB weten ze ook niet goed wat ze willen he, eerst gooien ze met hopen modder naar N-VA en nu lijken ze wel te smeken om er na 2018 bij te mogen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terug een helfiecampagne met zwaaiende handjes die van meisjes van 12 jaar kunnen zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De NV-A gaat toch gewoon weer met de SP&A in zee zoals voor de laatste gemeenteraadsverkiezingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be