![]() |
Leve het kindergeld: waalse blanke papa met 30 kinderen, kassa kassa ^^
En ze leefden nog lang en gelukkig met veel kindjes, heel veel kindjes....
https://www.youtube.com/watch?v=D5K5Zrpia3o 30 kinderen bij 3 vrouwen. Il faut le faire ^^ Anyway ik wil maar zeggen dat mensen zonder kinderen zoals ikzelf dit met lede ogen bekijken. Niet dat ik het hen niet gun, maar toch... Het zou allemaal wat beter verdeeld dienen te zijn. 't Is te zeggen: kindergeld vanaf x-aantal beperken. Om konijnentoestanden te voorkomen want ja, ik noem dat niet echt normaal meer. LOL |
Citaat:
U kunt zichzelf nauwelijks onderhouden (uw eigen woorden op dit forum), laat staan dat u ukjse moet opvoeden. U heeft wel een punt over het aantal kinderen dat gesponsord op de wereld gezet mag worden. Voor mij mag de sponsoring na twee kindjes ophouden. |
Citaat:
Citaat:
|
hoe ziet de Vlaamse regeling er momenteel uit, Bem ?
|
Momenteel weet ik het niet zo in detail, maar vanaf januari 2019 krijgt ieder nieuw geboren kind 160€, plus toeslagen voor uitkeringstrekkers en minder verdieners... In mijn geval zou dat dan op 200€ komen ^^
|
Citaat:
ps denk nu niet dat ge daar ooit een zaak aan kunt doen hoor! |
Citaat:
|
Kindergeld limiteren tot 2 kinderen.
Klaar. Alleenstaanden hebben baat bij vervanging: in een omslagsysteem worden hun pensioenen ook betaald door de kinderen van vroeger.... Alleen moet niemand opdraaien voor een stier die 30 kinderen wenst te maken. Dat is belachelijk. Dat is diefstal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk gun jij die profiteur wat je voor jezelf ook voor ogen had. Kinderen hebben brengt geld in het laadje, en jij hebt er geen. :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be