![]() |
Klantvriendelijkheid NMBS.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...delijker.dhtml
En dan zijn er nog personen die beweren dat de NMBS niet klantvriendelijk is. Voila, hier is het tegendeel bewezen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze momenteel een aantal maatregelen gaan nemen zegt op zich al genoeg. |
Ik heb er nog niks van gemerkt, van enige deftige service bij de trein.
Langs de andere kant, ik vermijd dat dan ook als de pest, net door mijn minder dan goeie ervaringen met dat openbaar vervoer. |
Citaat:
En 'wij" zijn altijd vriendelijk tegen onze klanten.:-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En blijkbaar snapt ge het artikel of de titel niet goed: vanaf 1 februari komen er nieuwe regels waardoor de NMBS klantvriendelijker zou worden, ze zijn het met andere woorden nog niet en het is bijlange nog niet zeker dat ze het zullen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zijn stappen in de goede richting.
Maar de echte oude fgtb-garde gaat eerst moeten sterven vooraleer ze het woord klantvriendelijkheid in de mond zouden mogen nemen. Die mannen denken toch echt dat ze naast god staan in een staatsapparaat met onderdanen van burgers. . |
Citaat:
Ik zal uw bericht verbeteren want u zou dit moeten schrijven... Begrijpend lezen is inderdaad niet mijn sterkste troef.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol ::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
Staken is de ultieme klantonvriendelijkheid. |
Citaat:
Maar alleen als 'wij' niet anders kunnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En juist omdat staken het allereerste wapen is, heeft het nog weinig effect meer, en moet je het telkens weer herhalen. Nee, kijk dan eens naar de Zwitserse spoorwegen. Daar is voor het laatst gestaakt in 1918. Het gevolg is dat een stakingsdreiging echt nog indruk maakt. Het is voldoende dat de vakbond zegt dat ze misschien wel eens zouden kunnen overwegen om op een volgende bijeenkomst het S woord in de mond te nemen, en het hele land beeft. Het gevolg is dat ze alles gedaan krijgen. Zo is het stakingswapen effectief. Door niet te staken. De Belgische spoorvakbonden hebben al lang geleden al hun kruit verschoten. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
U schrijft in uw openingspost van deze draad: "En dan zijn er nog personen die beweren dat de NMBS niet klantvriendelijk is. Voila, hier is het tegendeel bewezen." U besefte blijkbaar niet dat het alleen een intentie van de NMBS top is, ze zijn er met andere woorden nog niet mee gestart. Een ander forumlid schreef, volkomen terecht: "Lichtjaren verwijderd van klantvriendelijkheid, ik ga dat even bewijzen op jouw manier" En hij bewees het met een eenvoudig artikel vol waarheden. Hieronder schrijf ik wat ik reeds in een andere draad schreef. En schrijf nu maar weer op uw kinderachtige toon, tot iets anders bent u blijkbaar niet in staat, dat ik wel veel fouten maak dit jaar. En vergeet vooral niet om een twintigtal smileys erbij te plaatsen, dat maakt het geheel nog iets belachelijker om niet te schrijven uzelf. __________________ |
Citaat:
De trein leidt u naar uw eindbestemming. Maar 'wij' werken niet in de privé dus...andere normen. Is toch normaal. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be