Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Mobiliteit & verkeersveiligheid (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=210)
-   -   Klantvriendelijkheid NMBS. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237085)

Patrick M. 30 januari 2017 15:00

Klantvriendelijkheid NMBS.
 
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...delijker.dhtml

En dan zijn er nog personen die beweren dat de NMBS niet klantvriendelijk is.
Voila, hier is het tegendeel bewezen.

Micele 30 januari 2017 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 8362696)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...delijker.dhtml

En dan zijn er nog personen die beweren dat de NMBS niet klantvriendelijk is.
Voila, hier is het tegendeel bewezen.

Waar?

reservespeler 30 januari 2017 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 8362696)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...delijker.dhtml

En dan zijn er nog personen die beweren dat de NMBS niet klantvriendelijk is.
Voila, hier is het tegendeel bewezen.

Waar is het tegendeel bewezen?
Dat ze momenteel een aantal maatregelen gaan nemen zegt op zich al genoeg.

maddox 30 januari 2017 16:10

Ik heb er nog niks van gemerkt, van enige deftige service bij de trein.

Langs de andere kant, ik vermijd dat dan ook als de pest, net door mijn minder dan goeie ervaringen met dat openbaar vervoer.

Patrick M. 30 januari 2017 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8362763)
Ik heb er nog niks van gemerkt, van enige deftige service bij de trein.

Langs de andere kant, ik vermijd dat dan ook als de pest, net door mijn minder dan goeie ervaringen met dat openbaar vervoer.

U weet niet wat u mist want...de trein is altijd een beetje reizen.;-)
En 'wij" zijn altijd vriendelijk tegen onze klanten.:-)

Micele 30 januari 2017 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 8362875)
U weet niet wat u mist want...de trein is altijd een beetje reizen.;-)
En 'wij" zijn altijd vriendelijk tegen onze klanten.:-)

Lichtjaren verwijderd van klantvriendelijkheid, ik ga dat even bewijzen op jouw manier :lol: :

Citaat:

http://www.knack.be/nieuws/belgie/nm...on-143291.html

'NMBS is lichtjaren verwijderd van klantvriendelijk systeem'

Hypochonder 30 januari 2017 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 8362875)
U weet niet wat u mist want...de trein is altijd een beetje reizen.;-)
En 'wij" zijn altijd vriendelijk tegen onze klanten.:-)

Gij lijkt me eerder het type dat voetzoekers gooit in de tunnels waarlangs de reizigers naar het perron gaan.

En blijkbaar snapt ge het artikel of de titel niet goed: vanaf 1 februari komen er nieuwe regels waardoor de NMBS klantvriendelijker zou worden, ze zijn het met andere woorden nog niet en het is bijlange nog niet zeker dat ze het zullen worden.

reservespeler 30 januari 2017 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 8362886)
Lichtjaren verwijderd van klantvriendelijkheid, ik ga dat even bewijzen op jouw manier :lol: :

Oeps, hij start twee draden en gaat tweemaal achtereen op zijne smikkel.

reservespeler 30 januari 2017 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8362888)
Gij lijkt me eerder het type dat voetzoekers gooit in de tunnels waarlangs de reizigers naar het perron gaan.

En blijkbaar snapt ge het artikel of de titel niet goed: vanaf 1 februari komen er nieuwe regels waardoor de NMBS klantvriendelijker zou worden, ze zijn het met andere woorden nog niet en het is bijlange nog niet zeker dat ze het zullen worden.

Begrijpend lezen is inderdaad niet zijn sterkste troef.

De schoofzak 30 januari 2017 19:10

Dat zijn stappen in de goede richting.
Maar de echte oude fgtb-garde gaat eerst moeten sterven vooraleer ze het woord klantvriendelijkheid in de mond zouden mogen nemen.
Die mannen denken toch echt dat ze naast god staan in een staatsapparaat met onderdanen van burgers.

.

Patrick M. 30 januari 2017 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8362893)
Begrijpend lezen is inderdaad niet zijn sterkste troef.

Neen, u maakt weeral een fout.:oops:
Ik zal uw bericht verbeteren want u zou dit moeten schrijven...
Begrijpend lezen is inderdaad niet mijn sterkste troef.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol ::lol::lol::lol::lol::lol:

DewareJakob 30 januari 2017 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 8362875)
U weet niet wat u mist want...de trein is altijd een beetje reizen.;-)
En 'wij" zijn altijd vriendelijk tegen onze klanten.:-)

Dat heb je hier al duidelijk tentoon gespreid. :roll::roll:
Staken is de ultieme klantonvriendelijkheid.

Patrick M. 31 januari 2017 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8363070)
Dat heb je hier al duidelijk tentoon gespreid. :roll::roll:
Staken is de ultieme klantonvriendelijkheid.

Neen ,staken is het laatste wapen wat 'wij' gebruiken.;-);-)
Maar alleen als 'wij' niet anders kunnen.

Micele 31 januari 2017 02:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 8363277)
Neen ,staken is het laatste wapen wat 'wij' gebruiken.;-);-)
Maar alleen als 'wij' niet anders kunnen.

Blijft evenzo klantonvriendelijk, zelfs dat kun je niet toegeven. :roll:

Zwitser 31 januari 2017 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 8362875)
U weet niet wat u mist want...de trein is altijd een beetje reizen.;-)
En 'wij" zijn altijd vriendelijk tegen onze klanten.:-)

Vriendelijke zijn tegen de klanten wil zeggen: niet staken. Dat is vriendelijk zijn tegen de klanten.

Zwitser 31 januari 2017 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 8363277)
Neen ,staken is het laatste wapen wat 'wij' gebruiken.;-);-)
Maar alleen als 'wij' niet anders kunnen.

Staken is het eerste wapen. Er is gestaakt voor een fait-divers verdomme.
En juist omdat staken het allereerste wapen is, heeft het nog weinig effect meer, en moet je het telkens weer herhalen.

Nee, kijk dan eens naar de Zwitserse spoorwegen. Daar is voor het laatst gestaakt in 1918. Het gevolg is dat een stakingsdreiging echt nog indruk maakt. Het is voldoende dat de vakbond zegt dat ze misschien wel eens zouden kunnen overwegen om op een volgende bijeenkomst het S woord in de mond te nemen, en het hele land beeft.
Het gevolg is dat ze alles gedaan krijgen. Zo is het stakingswapen effectief. Door niet te staken.

De Belgische spoorvakbonden hebben al lang geleden al hun kruit verschoten.

maddox 31 januari 2017 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 8362875)
U weet niet wat u mist want...de trein is altijd een beetje reizen.;-)

Een beetje lijden zeker?

Citaat:

En 'wij" zijn altijd vriendelijk tegen onze klanten.:-)
Als jullie eens de job zouden doen volgens normen in de privé.

reservespeler 31 januari 2017 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 8363062)
Neen, u maakt weeral een fout.
Ik zal uw bericht verbeteren want u zou dit moeten schrijven...
Begrijpend lezen is inderdaad niet mijn sterkste troef.

De enige die hier een grote fout maakte , dat bent u.
U schrijft in uw openingspost van deze draad:
"En dan zijn er nog personen die beweren dat de NMBS niet klantvriendelijk is.
Voila, hier is het tegendeel bewezen."


U besefte blijkbaar niet dat het alleen een intentie van de NMBS top is, ze zijn er met andere woorden nog niet mee gestart.

Een ander forumlid schreef, volkomen terecht: "Lichtjaren verwijderd van klantvriendelijkheid, ik ga dat even bewijzen op jouw manier"
En hij bewees het met een eenvoudig artikel vol waarheden.


Hieronder schrijf ik wat ik reeds in een andere draad schreef.

En schrijf nu maar weer op uw kinderachtige toon, tot iets anders bent u blijkbaar niet in staat, dat ik wel veel fouten maak dit jaar.

En vergeet vooral niet om een twintigtal smileys erbij te plaatsen, dat maakt het geheel nog iets belachelijker om niet te schrijven uzelf.
__________________

Patrick M. 31 januari 2017 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8363328)
Een beetje lijden zeker?



Als jullie eens de job zouden doen volgens normen in de privé.

Neen niet lijden maar leiden.
De trein leidt u naar uw eindbestemming.
Maar 'wij' werken niet in de privé dus...andere normen.
Is toch normaal.

Micele 1 februari 2017 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 8364377)
Neen niet lijden maar leiden.
De trein leidt u naar uw eindbestemming.
Maar 'wij' werken niet in de privé dus...andere normen.
Is toch normaal.

Je vergeet je 10 smileys.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be