![]() |
Moderne stadsmensjes zijn bang in het donker
De moderne mensjes weten niet meer wat nacht is.
Ze kennen dat niet. Daarom zijn ze bang in het donker. Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=qEja72NSg5Q ![]() |
Amai, Thuleander is niet bang van de donker!
Wat een indrukkend alfamannetje is onze Thuleander toch... Zo 's nachts op de tast naar het WC. |
Citaat:
|
Als het nieuwe maan is, is het wel pikkedonker he. Als je dan geen pillicht bijhebt loopt ge met uw facade overal tegen.
|
thulander, ik heb zo een gevoel dat het een klein geblokt mannetje is met serieuze complexen.
Een facede optrekken op een forum past perfect in zijn campagne om zijn eigen masculiniteit te verstevignen. Alleen niet erg effectief, vrouwtjes zal hem er niet door scoren (de vuile muilekoeke is geperm banned). |
De straatverlichting doven in een wijk waar drugs worden gedeald, is inderdaad niet echt goed voor de moraal. Maar ja, weer wat minder CO2 uitgestoten.
|
Citaat:
Ik heb de pest aan straatverlichting. De zoveelste straatvervuiling. :? Verder ben ik gewoonweg steeds ready 'to go ( 4 it )', schrik is uit den boze. Hoe ziet men de verdomde hemel met al dat licht. Veiligheidsgevoel? Telescoop en ik houd van jagen ook. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is anders wel tekenend voor de moderne mens, en vooral stadsmensen.
Een beetje minder licht zou mens en natuur veel goed kunnen doen. Ook planten raken trouwens gestresseerd door nachtelijke verlichting. Het is tegen de natuur. |
oesje, gestresseerde planten.
|
Fuck de stad!
|
Dit verdient uiteraard een liedje
Iron Maiden - Fear of the dark https://www.youtube.com/watch?v=rTODVG1fpZI |
Citaat:
Citaat:
|
Pussies knijpt men in het donker.
![]() |
Haha. Je zou het nog serieus gaan nemen ook.
Zover is het gekomen. |
Citaat:
|
Citaat:
En ze hebben ook hun nachtrust nodig. Zet een boompje constant in het licht en na enkele jaren sterft het door uitputting. We hebben eindelijk erkend dat dieren rechten hebben, maar voor planten is er nog een zéér lange weg te gaan. Dat maakt het vegetariaat ook zo verwerpelijk : omdat zij een morele grens opwerpen tussen plant en dier, zijn zij de rem op meer plantenrechten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be