![]() |
ze vallen weer maar eens door de mand
Steeds hebben ze toch beweert dat er geen no go zones bestonden waar de politie niet mocht komen.
Lees dit dan maar eens: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170130_02703424 |
Citaat:
Weeral een verbroken belofte! Het lijstje wordt erg lang, toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is op het Lemmensplein nog niks veranderd tov 17jaar geleden toen ik nog in de buurt woonde. Islamitisch geboefte bepaalt er de regels.
|
Het is niet het vuur dat het huis vernietigt maar de brandstichter...
|
Citaat:
|
Ik ben van origine eigenlijk van het Kiel (Antwerpen)
Gisteren moest ik daar nog eens zijn en ik verslikte mij daar keer op keer. Ik waande mij in een Noord-Afrikaans land. :roll: :roll: :roll: Het was lang geleden dat ik er nog geweest was, ik heb daar zalige tijden meegemaakt vroeger maar nu is dat daar een Ghetto geworden. Abdijstraat schiet niets meer van over ... Zo zie je maar hoe snel het kan gaan maar niemand doet er wat aan. :roll: |
Citaat:
Wat het Sarkozy die wou reinigen met een hogedrukreiniger ? En was het minister Jan die (menselijker ..bla bla ...) ging opkuisen ? . |
Citaat:
Het is de schuld van de NVA! Hoe origineel! Die problemen zijn pas ontstaan toe de NVA daar iets in de pap te brokkelen kreeg natuurlijk! Aan hen om het vlug op te lossen! Daarna zijn ze weer racisten en nazi's... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen die zonder argumenten zitten springen dan maar op een taalfoutje. |
Citaat:
In mijn schooljaren was ik, wat men vandaag zou ADHD'er noemen. Ik heb meer tijd doorgebracht in het kolenhok dan in de klasbanken. Steeds opnieuw kreeg ik te horen van mijn leerkrachten, " Wat er van jou moet terecht komen, dat weet ik niet.". Wel ik zou nu wel eens willen weten wat er eigenlijk van al die leerkrachten terecht is gekomen. Ik ben er haast zeker van dat ze op financieel gebied het nog niet tot een honderdste van mij gebracht hebben. Moet toch zielig zijn, gestudeerd hebben om dan je latijn te zitten verprutsen voor een klas vol van die etterbakjes aan een hongerloon. |
Citaat:
Maar dat is inderdaad niet voor iedereen weggelegd.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft U enkel uw lagere school gedaan? Fit dat met uw universitaire chinese vrouw die 46 jaar jonger is? |
Citaat:
Kalmeer wat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be