![]() |
Mocht u naar een planeet of sterrenstelsel kunnen vliegen , aldaar wonen , zou u ....
Mocht u naar een planeet of sterrenstelsel kunnen vliegen , gezond & wel aankomen , en aldaar wonen , zou u ....
1 dit doen 2 niet doen 3 weet het nog niet 4 ik twijfel 5 het zou overbevolking oplossen 6 het begin van einde 7 het einde van het begin 8 Help eerst de Aarde om zeep , daarna .... |
Dat hangt heel veel van de plaatselijke bevolking af.... :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik zou dat doen. Meer informatie over de bestemming zou dat natuurlijk bepalen. Als het een wereld is met bewoners zoals deze planeet nu, dan zeker niet.
|
Citaat:
![]() |
is er zee en strand?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan duw ik op de knop : "This vessel will self destruct in 20 seconds" 20 19 18 ... |
Voor onze toekomstige ruimtevaartcultuur. En in de toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen tot een volledige ruimtevaartcultuur. En daarmede gaan wij ook zelf die eindeloze evolutie in de microkosmos doorlopen (zie tekening onderaan). We gaan het allemaal herhalen op onze eigen unieke wijze, zoals ook het gewone leven is: een herhaling van wat er al was (bijvoorbeeld de herhaling van dag en nacht, de jaargetijden, de geslachten), maar steeds weer op een unieke wijze. Het is dus een cyclussysteem, maar nu in het groot gedacht. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel: Bindt haar onder de raketmotor vast , en starten da' ding , in 1 klap is ze incluis ontsmet en .... hebben toch nog een beetje kijkplezier in de arena :lol: :rofl: :cheer: :thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be