![]() |
Fotografie
Beste mensen,
ik ben in een muze, ik heb inspiratie voor foto's. Of wel mijn vriendin, of wel de natuur of wel de Antwerpse haven of wel de laatste beide gecombineerd. Nu mijn vraag. Stel ik wil mijn foto's delen in dit draadje. Weet iemand hoe ik ze gemakkelijk online smijt zonder reclame? Ik heb bij mijn provider geen webspace gekregen. |
Hoe was je uur Latijn deze morgen ?
|
Ik moet die les nog opstarten he.
Eerst moet ge dat aankopen, maar ik ga horen of ik dat niet tegen korting kan krijgen. Geen zorgen, eens begonnen zal de invloed ervan zich wel kenbaar maken. |
Ik ben Antwerpen Centraal en mijn lief gaan fotograferen.
Vind ik die kabel niet om ze op de pc te zetten zekers. |
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, ik kan meer dan 1000 foto's trekken, dan staan ze maar wat later op de computer. Ik kan volgende week pas zo'n nieuw kabeltje kopen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijvoorbeeld via http://photobucket.com/
|
Kreun...
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan je daar ook inschrijven in wedstrijden (gratis en uitgebreider bij abo) en commentaar krijgen van andere fotografen. Ook goeie plek om inspiratie op te doen. Of je van daar idividuele foto's kan hotlinken weet ik niet maar je kan altijd linken naar je account. |
Citaat:
|
En ik heb een kabeltje gekocht!!!!!! :D
Ik ben zelfs naar de zoo geweest om foto's te trekken daarnet. |
Miljaar, die oude micro usb passen niet op de nieuwe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Micro usb, maar past niet op de micro usb van de EOS. Nochtans schoon foto's getrokken, van zo'n aquarium in de Zoo waar ge helemaal voor kunt staan alsof ge er in zit. Van leeuwen, van pinguins en mijn vriendin. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be