Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Voor het eerst meer dan de helft moslims in Antwerpse scholen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237138)

Universalia 2 februari 2017 17:56

Voor het eerst meer dan de helft moslims in Antwerpse scholen

Bron

Toen al blokletterden de kranten de stijgende 'trend'.

Niets nieuws onder de zon want als u langs uitgaande scholen bolt merkt u dat zeker. Je kan er gewoon niet meer naast kijken.

Véél mensen gaan op zoek naar scholen die niet zo overspoeld zijn met moslims en andere inwijkelingen.

Bestaan die nog die scholen?

Ik bol met de regelmaat van de klok al wel eens naar de kust, niet dat je ze daar niet ziet, want daar begint het ook al maar als je dan terug in Antwerpen aankomt denk je owla, want daar is het echt erg ... 8O

Het gaat er niet om dat ze er niet mogen zijn maar dit is een overrompeling, teveel van het 'goede'?

Moeten we de N-VA daar voor bedanken of BDW?

Gingen die daar niets aan doen?

Of waren dat mooie verhaaltjes voor de verkiezingen kwestie van wat kiesvee te lokken?

Trop c'est trop ... :roll:

Peche 2 februari 2017 19:09

Lees het nieuwe testament.
Dat zou het Westen moeten regeren.

Citaat:

De valse leraars
Want er zijn vele verleiders in de wereld gekomen, die niet belijden, dat Jezus Christus in het vlees gekomen is. Deze is de verleider en de antichrist.
Ziet toe voor uzelven, dat wij niet verliezen, hetgeen wij gearbeid hebben, maar een vol loon mogen ontvangen.
Een iegelijk, die overtreedt, en niet blijft in de leer van Christus, die heeft God niet; die in de leer van Christus blijft, deze heeft beiden den Vader en den Zoon.
Indien iemand tot ulieden komt, en deze leer niet brengt, ontvangt hem niet in huis, en zegt tot hem niet: Zijt gegroet.
Want die tot hem zegt: Zijt gegroet, die heeft gemeenschap aan zijn boze werken.
Ik heb veel aan ulieden te schrijven, doch ik heb niet gewild door papier en inkt; maar ik hoop tot ulieden te komen, en mond tot mond met u te spreken, opdat onze blijdschap volkomen moge zijn.
U groeten de kinderen van uw zuster, de uitverkorene. Amen.

Rahowa 2 februari 2017 19:25

Trump for president!Die zou al die moslims niet binnenlaten!

dpg 2 februari 2017 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8366158)
Bron

Niets nieuws onder de zon want als u langs uitgaande scholen bolt merkt u dat zeker. Je kan er gewoon niet meer naast kijken.

Véél mensen gaan op zoek naar scholen die niet zo overspoeld zijn met moslims en andere inwijkelingen.

Ik bol met de regelmaat van de klok al wel eens naar de kust, niet dat je ze daar niet ziet, want daar begint het ook al maar als je dan terug in Antwerpen aankomt denk je owla, want daar is het echt erg ... 8O

Het gaat er niet om dat ze er niet mogen zijn maar dit is een overrompeling, teveel van het 'goede'?

Of waren dat mooie verhaaltjes voor de verkiezingen kwestie van wat kiesvee te lokken?

Kijk als de witmenskes liever katten en honden hebben dan kinderen dan moeten de witmenskes ook niet komen klagen dat ze in de minderheid geraken en uitsterven.

Eigen schuld dikke bult voor de witmenskes.

Peche 2 februari 2017 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8366195)
Kijk als de witmenskes liever katten en honden hebben dan kinderen dan moeten de witmenskes ook niet komen klagen dat ze in de minderheid geraken en uitsterven.

Het probleem is dat mensen het Woord God loochenen en tegelijk respect voor andere goden hebben. Valse goden van valse profeten.

Rahowa 2 februari 2017 19:35

Geef Alexandre Bisonette asiel zou ik zeggen.

Xenophon 2 februari 2017 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8366197)
Het probleem is dat mensen het Woord God loochenen en tegelijk respect voor andere goden hebben. Valse goden van valse profeten.

Op welke manier is dat een probleem?

Peche 2 februari 2017 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8366206)
Op welke manier is dat een probleem?

Wij keren de vijand de rug niet toe, maar bevrijden hen van hun dictators.
Later verwelkomen wij de bevrijdde barbaren die Christus loochenen in huis.

Lees de tekst die ik eerst postte in dit topic.
Verwelkom zij die Christus loochenen niet in huis.

Xenophon 2 februari 2017 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8366210)
Wij keren de vijand de rug niet toe, maar bevrijden hen van hun dictators.
Later verwelkomen wij de bevrijdde barbaren die Christus loochenen in huis.

Lees de tekst die ik eerst postte in dit topic.
Verwelkom zij die Christus loochenen niet in huis.

Je neemt ze in huis maar je neemt ze niet in huis? Uw boodschap is verwarrend in een aantal aspecten.

alberto 2 februari 2017 19:58

Citaat:

Bron

De kracht van de verandering??

Peche 2 februari 2017 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8366215)
Je neemt ze in huis maar je neemt ze niet in huis? Uw boodschap is verwarrend in een aantal aspecten.

Ik zeg dat we ons moeten betrouwen op de bijbel.
Waarom? De bijbel geeft richtlijnen.
Deze zegt mensen NIET in huis te halen die Christus, de Zoon, loochenen.

Bobke 2 februari 2017 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8366195)

Die witmenskes snappen dat het hier vol zit en proberen de bevolkingsaangroei binnen de perken te houden.
Ze hebben dus alle reden om te klagen dat anderen het om zeep helpen.

Pandareus 2 februari 2017 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8366275)
Die witmenskes snappen dat het hier vol zit en proberen de bevolkingsaangroei binnen de perken te houden.
Ze hebben dus alle reden om te klagen dat anderen het om zeep helpen.

Doe zoals peche : vertrouw op de bijbel !

Peche 2 februari 2017 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8366298)
Doe zoals peche : vertrouw op de bijbel !

A new world order will emerge.

Jan van den Berghe 2 februari 2017 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8366225)

En de bijbel keurt occultisme af. Probeer dus eerst eventjes orde op zaken te stellen in uw eigen leven.

Peche 2 februari 2017 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8366339)
En de bijbel keurt occultisme af. Probeer dus eerst eventjes orde op zaken te stellen in uw eigen leven.

Wie bent U om mij op de splinter in mijn ogen te wijzen?

Jan van den Berghe 2 februari 2017 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8366345)
Wie bent U om mij op de splinter in mijn ogen te wijzen?

U spreekt er zelf over.

Dadeemelee 2 februari 2017 22:45

Citaat:

Bron

Goed nieuws, het IQ van de Antwerpenaren stijgt daardoor met de helft.

Bob 3 februari 2017 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8366396)
Goed nieuws, het IQ van de Antwerpenaren stijgt daardoor met de helft.

Als nu het aantal werklozen, het aantal leefloners... nog met de helft afneemt...

Nr.10 3 februari 2017 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8366225)

In Kinshasa veloochenen ze de Zoon niet. Hier bij ons thuis zie ik veel christenen die de waarden van hun eigen geloof afvallen. Dan gaat het nog niet eens over het binnenhalen van een valse profeet. Triest.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be