![]() |
uitkeringstrekkers mogen blijkbaar geen kleren shoppen van sommigen... pfff
Mijn recente uitspatting (nou ja, in hoeverrre dat een uitspatting is, was nog redelijk, want er zijn er die daar beladen met zakken buitenkomen) bij Primark is zo te zien bij sommigen ( I won't cite names, lol) in het verkeerde keelgat geschoten, zo zou ik plek genoeg hebben op m'n rekening en als het aan hen zou liggen werd m'n uitkering geschrapt.
Nou Re-thank you N-VA!! Pfffffffff! (Moeten armeren dan maar in hun blootje rondlopen, of wat?! .......... Re-pffffff!) Nou ik ga nu ik er binnenkort warmpjes zal inzitten (met m'n volledige verhoogde uitkering) het er van pakken: er zullen nog shopping sprees bij Primark volgen dus..... Ei ei ei! Eat that Loger!! Ihihihihi! :-P:-P:lol::lol::-P:lol: LOL |
Alsook take-aways + reis naar Bangkok...... Men leeft maar 1 keer, dus............ Good times are coming for me!! Ihihihihi! :-D:-D:-D:-D:-D:-D
|
Citaat:
Enerzijds komen klagen anderzijds uitspattingen bij de aankoop van kleding. |
Eat that fuckers!! :-P:-P:-P:-P:-P:-P
|
Gaan jullie maar werken voor mij......... Want ik ben ziek aka een zwakkere....... :cry::cry::cry::cry::cry:
|
Haha
|
U bent duidelijk een zwakkere die alleen kan overleven door gedwongen liefdadigheid.
|
hihihi
|
ik heb u liever met kleren aan!
|
Je hebt trieste dinges en zeer trieste dinges.
. |
Citaat:
|
bembem krijgt niet genoeg aandacht op dit forum.
Problemen met Trump. Dat is een interessanter onderwerp dan een arme immigrante die een handicap veinst. Je bent passe, bem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is Primark? :oops:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is de in vitrobevruchting nog niet gelukt? Zijn er nog geen kindertjes op komst die je uitkering aandikken? |
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be