Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   uitkeringstrekkers mogen blijkbaar geen kleren shoppen van sommigen... pfff (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237202)

bembem 6 februari 2017 08:06

uitkeringstrekkers mogen blijkbaar geen kleren shoppen van sommigen... pfff

Mijn recente uitspatting (nou ja, in hoeverrre dat een uitspatting is, was nog redelijk, want er zijn er die daar beladen met zakken buitenkomen) bij Primark is zo te zien bij sommigen ( I won't cite names, lol) in het verkeerde keelgat geschoten, zo zou ik plek genoeg hebben op m'n rekening en als het aan hen zou liggen werd m'n uitkering geschrapt.

Nou Re-thank you N-VA!!

Pfffffffff!

(Moeten armeren dan maar in hun blootje rondlopen, of wat?! .......... Re-pffffff!) Nou ik ga nu ik er binnenkort warmpjes zal inzitten (met m'n volledige verhoogde uitkering) het er van pakken: er zullen nog shopping sprees bij Primark volgen dus..... Ei ei ei! Eat that Loger!! Ihihihihi! :-P:-P:lol::lol::-P:lol: LOL

bembem 6 februari 2017 08:13

Alsook take-aways + reis naar Bangkok...... Men leeft maar 1 keer, dus............ Good times are coming for me!! Ihihihihi! :-D:-D:-D:-D:-D:-D

reservespeler 6 februari 2017 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8369057)
Mijn recente uitspatting (nou ja, in hoeverrre dat een uitspatting is, was nog redelijk, want er zijn er die daar beladen met zakken buitenkomen) bij Primark is zo te zien bij sommigen ( I won't cite names, lol) in het verkeerde keelgat geschoten, zo zou ik plek genoeg hebben op m'n rekening en als het aan hen zou liggen werd m'n uitkering geschrapt.

Nou Re-thank you N-VA!!

Pfffffffff!

(Moeten armeren dan maar in hun blootje rondlopen, of wat?! .......... Re-pffffff!) Nou ik ga nu ik er binnenkort warmpjes zal inzitten (met m'n volledige verhoogde uitkering) het er van pakken: er zullen nog shopping sprees bij Primark volgen dus..... Ei ei ei! Eat that Loger!! Ihihihihi! :-P:-P:lol::lol::-P:lol: LOL

Hier is er precies eentje op de teentjes getrapt.
Enerzijds komen klagen anderzijds uitspattingen bij de aankoop van kleding.

bembem 6 februari 2017 08:14

Eat that fuckers!! :-P:-P:-P:-P:-P:-P

bembem 6 februari 2017 08:15

Gaan jullie maar werken voor mij......... Want ik ben ziek aka een zwakkere....... :cry::cry::cry::cry::cry:

bembem 6 februari 2017 08:16

Haha

maddox 6 februari 2017 08:17

U bent duidelijk een zwakkere die alleen kan overleven door gedwongen liefdadigheid.

bembem 6 februari 2017 08:18

hihihi

Anna List 6 februari 2017 08:38

ik heb u liever met kleren aan!

De schoofzak 6 februari 2017 08:42

Je hebt trieste dinges en zeer trieste dinges.

.

maddox 6 februari 2017 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8369083)
ik heb u liever met kleren aan!

Ik denk dat de andere optie traumatiserend moet zijn voor mensen zonder gevoel voor humor.

Tavek 6 februari 2017 09:33

bembem krijgt niet genoeg aandacht op dit forum.

Problemen met Trump. Dat is een interessanter onderwerp dan een arme immigrante die een handicap veinst. Je bent passe, bem.

Elio di Supo 6 februari 2017 09:37

Citaat:

Nou Re-thank you N-VA!!

Pfffffffff!

Ik hoop van ganser harte dat u geen kinderen heft. Zulk een gedegeneerde levensvisie wordt best niet met de paplepel meegegeven.

Marie van de koster 6 februari 2017 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8369149)
Ik hoop van ganser harte dat u geen kinderen heft. Zulk een gedegeneerde levensvisie wordt best niet met de paplepel meegegeven.

Begin niet! :lol: Het onderwerp Bembem + kinderen heeft hier al wat lijnen tekst doen vloeien!

Elio di Supo 6 februari 2017 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8369252)
Begin niet! :lol: Het onderwerp Bembem + kinderen heeft hier al wat lijnen tekst doen vloeien!

Zal wel. Maar ik ben slechts een nieuwkomer in die materie.

Marie van de koster 6 februari 2017 11:30

Wat is Primark? :oops:

Tavek 6 februari 2017 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8369257)
Wat is Primark? :oops:

Het siert u dat u dat niet weet.

eno2 6 februari 2017 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8369070)
U bent duidelijk een zwakkere die alleen kan overleven door gedwongen liefdadigheid.

Als jij gedwongen liefdadig moet zijn ben je ook een zwakkere. Huilie huilie.

Knuppel 6 februari 2017 11:56

Citaat:

Mijn recente uitspatting (nou ja, in hoeverrre dat een uitspatting is, was nog redelijk,

Je uitspatting is je vergeven. De spullen stelen die je nodig denkt te hebben is erger.

Is de in vitrobevruchting nog niet gelukt?
Zijn er nog geen kindertjes op komst die je uitkering aandikken?

Eyjafjallajökull 6 februari 2017 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8369280)
Als jij gedwongen liefdadig moet zijn ben je ook een zwakkere. Huilie huilie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be