![]() |
Zal Charles Michel in mei voor De Trumpenfuhrer durven verschijnen?
Eau jee.
In mei komt de Trumpenführer naar België. De kleine kale lilliputterpremier met de patatneus Charles Michel gaat dan de gelegenheid krijgen om zijn geestig moptje uit te leggen. Want de Trumpenführer vergeet niet. En de Trumpenführer vergeeft niet. ![]() Yep. In mei, Charles. Da's vlug hé. |
Ik vrees voor een beschamende vertoning, hopelijk houdt die patatneus tenminste zijn manieren #nietmijnpremier
|
Volgens mij is hij zelfs niet uitgenodigd door de Belgische regering. Hij zal blij mogen zijn als hij binnenmag. Ik zou in ieder geval zijn visum eens goed controleren.
|
Citaat:
Wat zal hij vertellen aan de 2de machtigste man ter wereld ??? |
Trump met Michel-look ziet er vele beter uit.
http://3.bp.blogspot.com/-5_bGhq_iHg...lex-luthor.gif Zou hij zijn Engels reeds wat bijgeschaafd hebben ondertussen? http://www.clint.be/entertainment/he...pwemier-video/ ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij zal vroeg moeten opstaan !!! :roll: |
Citaat:
Michellekke zal schoon naar de pijpen dansen vandie presidentskandidaat waarvan hij de naam zogezegd vergeten was en nog andere flauw moppen ... Michellekke dacht eens goed te lachen met Trump. Oep zijn bakkes, maar wel in naam van alle Belgen. Big mistake. |
Citaat:
Hij zal het deksel op z'n neus krijgen. Zeker weten ! |
Citaat:
Sommigen beweren dat Bannon de next man achter Trump is. My bad. |
Citaat:
|
Citaat:
De kans op een aanslag is groot . Is het leger van België in staat om de veiligheid en vrede te garanderen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Brussel is de hoofdzetel van de navo.
Als je als land zo'n hoofdzetel aanvaardt, dan aanvaardt het ook de consequenties daarvan, zoals vb. het fatsoenlijk ontvangen van staatshoofden, zelfs al zijn het grote apen. Het zal dus één groot spektakel van veiligheidsbibberen worden. Plus daarnaast een hoogdag voor de linkse kerk. Ik voorspel 100.000 betogers met anti-Trump leuzen in Brussel. Afkomstig uit gans de EU. Ik voorspel dat buitenlandse legers en flikken uitgenodigd zullen worden om te komen helpen in Brussel. . |
Citaat:
We zagen dat toen Obama naar het Amerikaans soldatenkerkhof in Waregem vloog. Als ik me goed herinner waren er bv.4 identieke helikopters maar niemand wist in welk een de president zat. |
Citaat:
Zouden we alvast geen bindend referendum ( toch het middel bij uitstek volgens onze rechtse vrienden ) houden waar we de bevolking bevragen of hij er wel in mag ? |
Citaat:
|
Citaat:
Alle andere politieke partijen geven hier verstek en zijn dus bij uitstek ondemocratisch te noemen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be