![]() |
Het is terug OK om homos in elkaar te slaan
http://www.breitbart.com/tech/2017/0...ilo-to-a-pulp/
Citaat:
links is ziek. terminaal ziek. |
Weldra gooien we de linksen in de vuilbak van de geschiedenis.
Wat we nu zien is de doodstrijd van een gewond dier dat wild om zich heen bijt. Tijd om het linksebeest af te maken! |
Was Hitler echt homo?
In ieder geval: voor wie hem en andere nazi's in mekaar wil slaan hier moet je zijn |
Citaat:
|
Een woord op reactie van de topictitel : hoera!!!
|
Citaat:
Ik zou zeggen: laat u gaan maar pas op voor uw scherm |
Het woord 'homo' is vrij vertaald uit het Latijn mens
Ik lees 'homo' niet zo graag daar het in bepaalde gevallen als scheldwoord kan gebruikt worden in de richting van de homoseksuelen. Als die mensen mij met rust laten (daar ik fervent fan van vrouwen ben) en die volgen de hier in ons land geldende wetten dan kan ik mij van de keuze die ze gemaakt hebben weinig of niets aantrekken. Die lijn kan je misschien doortrekken naar wat hier allemaal binnenstroomt in ons land en die het niet zo nauw nemen met de 'rules and regulations' des lands dezes. Amen. :-D p.s. Hitler was homo, 'mens' dus? Zij seksuele geaardheid geen idee van. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Milo Yiannopoulos; jood & homo. Volgens u "geen probleem die hebben ze er ook bijgestopt" |
Het is terug OK om homos in elkaar te slaan
Kan geen kwaad, ik ben er eentje dat ferm terug slaagt. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor voorbeelden van rechtse homohaat hoeft men veel minder ver te zoeken en volstaan landenrapporten over het thema. |
The official Breitbart store
heeft misschien nog wel draagbare spullen. Maar the official Breitbart stories die zijn ondraaglijk. |
Citaat:
Denkt u dat ze die er hebben ingestopt omdat hij jood of homo is, of om een andere reden? |
Citaat:
|
super, merci voor de tip!
ga het eens bekijken en spelen nu ps: wanneer geven extreem-rechtsen om homorechten? ahja, om dingen te verdraaien. |
Citaat:
|
De homolobby slaat terug door het afschaffen van de representatieve democratie:
De mandataris die het niet eens is met "gender neutrale" toiletten tekent zijn politieke doodsvonnis. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be