Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Al dat seksegelul. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237282)

Dadeemelee 10 februari 2017 10:45

Al dat seksegelul.

Eerst en vooral: alle mensen mogen van mij zijn wat ze willen. Man, Vrouw, Bi, Transgender of iets tussenin.

Maar hou nu eens op met dat gezaag. Na de transgenders zijn het nu weer de 'ietsisten' die aandacht zoeken. Ze weten eigenlijk niet goed wat ze zijn. Dat is allemaal ok, maar val andere mensen daar niet mee lastig.

Indomitable 10 februari 2017 10:47

Er is zoiets als 'negeren' en is volledig gratis.

quercus 10 februari 2017 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8373865)
Eerst en vooral: alle mensen mogen van mij zijn wat ze willen. Man, Vrouw, Bi, Transgender of iets tussenin.

Maar hou nu eens op met dat gezaag. Na de transgenders zijn het nu weer de 'ietsisten' die aandacht zoeken. Ze weten eigenlijk niet goed wat ze zijn. Dat is allemaal ok, maar val andere mensen daar niet mee lastig.

Een heerlijk thema voor tekenmopjes.

Dadeemelee 10 februari 2017 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 8373870)
Er is zoiets als 'negeren' en is volledig gratis.

Soms staat de radio of tv op en hoor je het toch (samen met andere dingen). Blijkbaar ben je nu niet meer hip als je niet één of andere mentale last met je meedraagt.

Gamla 10 februari 2017 11:08

Citaat:

Van mij niet. Iemand die niet weet of hij nu een man of een vrouw is is geestesgestoord.
Zo iemand hoort in een psychiatrische inrichting.

eno2 10 februari 2017 11:15

Ik heb er nooit aan uit gekund en wil er ook de details niet van weten. Het geval Caitlin Jenner vind ik wel sensationeel. Dat is een dame die als heer 200kg haalde bij het bankdrukken.

Peche 10 februari 2017 11:19

Ik ben überseksueel.
Ja echt... het bestaat.
https://nl.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cberseksueel

Gamla 10 februari 2017 11:34

Ik denk dat Judas Bruce Jenner een hele hoop centen toegestopt heeft gekregen om zich te laten ombouwen tot een monster.

Xenophon 10 februari 2017 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8373905)
Ik heb er nooit aan uit gekund en wil er ook de details niet van weten. Het geval Caitlin Jenner vind ik wel sensationeel. Dat is een dame die als heer 200kg haalde bij het bankdrukken.

Was dat hij/zij die vrouw van het jaar werd terwijl ze 9 maanden van dat jaar man was geweest?

DewareJakob 10 februari 2017 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8373892)
Van mij niet. Iemand die niet weet of hij nu een man of een vrouw is is geestesgestoord.

Telt dat ook voor 'verwijfde jeanetten' en 'manwijven'?

eno2 10 februari 2017 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8374271)
Was dat hij/zij die vrouw van het jaar werd terwijl ze 9 maanden van dat jaar man was geweest?

Bruce Jenner Olympisch kampioen Tienkamp 1976 Montreal

Sinds 2015 Caithlyn Jenner

eno2 10 februari 2017 15:17

Als Gamla van de verwijfde Jenner een pâté moest krijgen, kan hij zich gaan vermannen in revalidatie.

Anna List 10 februari 2017 15:32

Citaat:

transmensen, Dadeemelee, transmensen.

Gamla 10 februari 2017 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8374289)
Als Gamla van de verwijfde Jenner een pâté moest krijgen, kan hij zich gaan vermannen in revalidatie.

Hoe komt het eigenlijk dat zijn kinderen hem de waarheid niet durven zeggen.

Dadeemelee 10 februari 2017 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8374337)
Hoe komt het eigenlijk dat zijn kinderen hem de waarheid niet durven zeggen.

Zijn kinderen zijn nog zotter dan hij.

Eyjafjallajökull 10 februari 2017 18:07

Citaat:

Je was een link vergeten :

http://www.demorgen.be/nieuws/-trans...ving-bdb0bfb0/

:-D

Dadeemelee 10 februari 2017 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8374307)
transmensen, Dadeemelee, transmensen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8374481)

Het is nog waar ook begot. Neen ik had het niet vandaar.

Transmensen 8O8O8O

fred vanhove 10 februari 2017 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8373892)

In de huidige tijd spijtig genoeg wel. Vroeger zat zo iemand gewoon tussen ons..en kreeg zijn of haar plaats in onze samenleving...en we noemden de Jean dan maar Jeannine.

Gamla 10 februari 2017 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8374560)
In de huidige tijd spijtig genoeg wel. Vroeger zat zo iemand gewoon tussen ons..en kreeg zijn of haar plaats in onze samenleving...en we noemden de Jean dan maar Jeannine.

Ja, goed. Maar ken je iemand die van die smerige ziekte werd genezen.

Peche 10 februari 2017 20:07

Kom kom Gamla. Laat hij/zij die vrij van zonde is de eerste steen werpen he.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be