![]() |
Zestien teruggekeerde Syriëstrijders kregen een werkloosheidsuitkering.
Citaat:
Horen die niet in de bak? |
Citaat:
werken voor mijn pensioen, dedzju! |
BRON
Ik vind dat dus totaal niet kunnen dat die van een uitkering kunnen genieten na wat te zijn gaan moorden. Of die onze pensioenen gaan betalen Anna List, met alle respect maar daar geloof ik totaal niets van. 8O :roll: 8O p.s. Citaat:
|
Ik vind het verschrikkelijk dat wij de mensen die ons zo diep haten dat ze ons ieder moment de keel kunnen oversnijden dan nog moeten onderhouden ook. Welke komedie ligt daar aan de basis van? Werkzoekenden?????Mijn oor, wie neemt er nu ver....d de verantwoordelijkheid voor de rest van zijn personeel en voor zijn klanten om een ex-Syriëstrijder in dienst te nemen. De komedie ligt er zo dik bovenop dat het er afdruipt, die kennen de wet beter dan jij en ik en ze doen gewoon wat de wet zegt omdat ze weten dat wij hen dan moeten betalen.
|
Citaat:
Hun kiesvee voor later... Onze wetten enz zijn niet gemaakt en geschikt voor dat volk, zeer hypocriet en belachelijk om er dan ook mee te staan zwaaien als uitleg en excuus! |
Ja die hadden werk bij het kalifaat he. Die zullen ook het eerste jaar niet op controle moeten. En als ze uitkering ontvingen tijdens hun reisje naar Syrië was daar niets onwettig aan. Want die mannen lullen zich er uit en niemand die kan bewijzen dat ze liegen.
|
Citaat:
Ze verleenden hun medewerking aan een terroristische organisatie en volgens de wet zijn het dan terroristen. En dat tuig loopt hier dan vrij rond. |
Ik neem aan dat ze in het oog gehouden worden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Opvoeren
Kogel door de kop Afvoeren |
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Citaat:
je geeft hun het touw en daarmee gaan zij jou als blanke westerling mee opknopen OverBESCHAVING IS SUICIDAAL |
Nog zo'n lieve schatjes ....
Niks afpakken , nog een huis + auto + poen er boven op + body guards , en meteen koning & minister van maken , iedereen gelukkig !! politiek correct zult gij wezen , of .... 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕 😆😂😆😂😆😂😆😂😆😂😆😂😆😂😆😂😆😂😆😂😆😂😆😂😆😂😆😂😆😂😆😂 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens de uitvoerende macht ook Volgens de rechterlijke macht niet |
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt toch niemand straffen die nog niets gedaan heeft nietwaar! We wachten dus op de volgende "verrassing". En daarna lezen we dat ze nochtans in het oog werden gehouden... Zou het toch niet beter zijn diegenen waarvoor men redenen heeft "om ze in het oog te houden" meteen op te pakken en het land uit te gooien? |
Citaat:
Amerikanen hadden daar ooit een zeer eufemistische omschrijving voor...."Career Ended With Extreme Prejudice".... Een tijdje geleden suggereerde men in de Franse pers dat de Franse President dergelijke macht heeft,en reeds (jawel,mr. Hollande!!)verschillende "definitieve verwijderingen" van mensen met een Frans staatsburgerschap,in den vreemde, (dus NIET op Frans grondgebied!!!)bevolen heeft aan zijn diensten.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be