Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Trein overrijdt vastgeketende demonstrant (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23733)

Tzuvar Raemborr 8 november 2004 10:39

Trein overrijdt vastgeketende demonstrant

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metro 8 nov 2004, p3
Straatsburg : Een 23-jarige demonstrant die zich in het Franse Avricourt had vastgeketend aan het spoor is doodgereden door een trein met kernafval. De trein reed beide benen van de jongeman af. Hij werd nog gereänimeerd maar overleed kort daarna. De trein met nucleair afval werd gisteren al geblokkeerd in Laneuveville-devant-Nancy, waar twee manifestanten zich hadden vastgemaakt aan het spoor. Het konvooi vertrok zaterdag vanuit de spoorwegterminal van de Franse opwerkingsfabriek Cogema naar Gorleben in het noorden van Duitsland, waar het kernafval wordt opgeslagen.

Dit is natuurlijk heel treurig, en met de familie en vrienden van die jongen heb ik wel medelijden, maar toch kon ik mijn lach niet inhouden en dacht ik toch even, geniepiglijk : "Dat komt er nu van, zie!" :lol:

Geertje 8 november 2004 10:45

Wie blijft er nu op de sporen liggen als er een trein afkomt. Die dacht zeker dat een trein kan remmen en stilstaan op enkele meters. Ofwel moet ge daar zwaar debiel voor zijn ofwel volledig stoned rondlopen om zo iets in uwen kop te krijgen.

De andere betogers waren wel zo slim om op tijd weg te lopen.

Tjolder 8 november 2004 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Wie blijft er nu op de sporen liggen als er een trein afkomt. Die dacht zeker dat een trein kan remmen en stilstaan op enkele meters. Ofwel moet ge daar zwaar debiel voor zijn ofwel volledig stoned rondlopen om zo iets in uwen kop te krijgen.

De andere betogers waren wel zo slim om op tijd weg te lopen.

Hallo hij was vastgeketend. Uiterst slim maar hij heeft toch zijn doel bereikt. De trein stond toch minstens 4 u stil.

Geertje 8 november 2004 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjolder
Hallo hij was vastgeketend. Uiterst slim maar hij heeft toch zijn doel bereikt. De trein stond toch minstens 4 u stil.

zijn doel bereikt ... 4 u stil ... been kwijt ... : triestig vind dat, niet iets om over te zeggen "hij heeft zijn doel bereikt ... 4 u stil". :-(

VlaamseBelg 8 november 2004 16:34

En net toen hij dacht dat de pijn voorbij was, reanimeren ze dat manneke om nog eens opnieuw te sterven.

Het ergste is nog dat zijn ouders gaan mogen opdraaien voor de kosten.

Piet Hein 8 november 2004 16:40

Dien gast was wel meerderjarig

Distel 8 november 2004 17:04

Ik heb in een aflevering van Monty Python wel eens een cartoonventje een Londense stadbus weten pootje lichten, maar blijkbaar was het niet voor iedereen duidelijk dat dat niet echt was.

Triestig voor de familie in elk geval. Ik hoop dat hij geen weduwe en kinderen achterlaat.

Koenraad Maesschalck 8 november 2004 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjolder

:lol:

Eduard Khil 15 februari 2017 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr (Bericht 756175)
Dit is natuurlijk heel treurig, en met de familie en vrienden van die jongen heb ik wel medelijden, maar toch kon ik mijn lach niet inhouden en dacht ik toch even, geniepiglijk : "Dat komt er nu van, zie!" :lol:

eno2 15 februari 2017 22:49

Khil is een aantal gefossiliseerde draden aan het bumpen.

The Paulus Experience 15 februari 2017 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8379473)
Khil is een aantal gefossiliseerde draden aan het bumpen.

Dat komt boven door het gewoel van het omdraaien in zijn graf

Eduard Khil 16 februari 2017 06:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8379523)
Dat komt boven door het gewoel van het omdraaien in zijn graf

:rofl:

Pandareus 16 februari 2017 10:04

Hey tovaritsj Eduard : je geniet van het privilege om niet langer op de negeerlijst van eno te staan, zo blijkt.

Ben je nu heel blij ? Staat de wodka koud ?

Eyjafjallajökull 16 februari 2017 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8379861)
Hey tovaritsj Eduard : je geniet van het privilege om niet langer op de negeerlijst van eno te staan, zo blijkt.

Ben je nu heel blij ? Staat de wodka koud ?

Knuppel ook al zoals gisteren of eergisteren bleek.

Split screen zoals Anna al zei dus :-D

Pandareus 16 februari 2017 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8379920)
Knuppel ook al zoals gisteren of eergisteren bleek.

Split screen zoals Anna al zei dus :-D

Hij verveelt zich duidelijk, en zoekt aandacht. Zie maar de toegenomen activiteit in zijn enculubreer draadje.

Anna List 16 februari 2017 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8379928)
Hij verveelt zich duidelijk, en zoekt aandacht. Zie maar de toegenomen activiteit in zijn enculubreer draadje.

en nu komt hij zich ook nog in de 'alternatieve synoniemendraad' onmogelijk maken ...

Jay-P. 16 februari 2017 10:47

Dan hebt een eens een verbinding met deze saait zonder 504 ofzo en dan hebt ge nog een negeerlijst.

En toch maar klagen dat men niets kan lezen.
Goezot zal 1 of 2 gedacht hebben.

Eyjafjallajökull 16 februari 2017 10:48

Citaat:

8O

:lol:

Anna List 16 februari 2017 10:49

lol

Hoomer 16 februari 2017 11:57

Citaat:

Hij heeft eindelijk door dat het enigste spannend dat je op het kleinste maar ook vervelendste Canarisch eiland kan doen is kijken hoe snel het gras groeit. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be