![]() |
Groen/SPa heeft gelijk: politici moeten ALLE mandaten en vergoedingen bekendmaken.
Peeters wil een wetsvoorstel indienen waarbij politici vergoedingen bekendmaken die ze krijgen van bedrijven waar de overheid een meerderheidsparticipatie in hebben.
Dit omwille van de uitwijkconstructies voor de vorige wetgeving met sub-NV's. VLD en NVA steunen het voorstel. http://www.hln.be/hln/nl/39230/Publi...op-tafel.dhtml Citaat:
Dus gewoon doen zoals Groen en SPa vragen. |
Ik vind dat ook wel goed,
maar maak toch de bedenking: hebben de leden van groen en van de sossen dan zo weinig vertrouwen in hun mandatarissen ? . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel me kandidaat rechter. Ik moet al die wetjes niet kennen dat kan niemand maar gesjoemel is gesjoemel en zal dan bestraft worden zoals gerechtigheid en iedereen gelijk voor de wet in de grondwet staat. Wedden dat het rap zal gedaan zijn ........... of met mij gedaan zal zijn? |
Citaat:
Juist ja, zij voerden het beleid. |
Citaat:
Graaien zit er in gebakken. |
Peeters doet gewoon mee aan het opbod die momenteel gaande is betreffende de openheid qua loon van politici. Hij zegt er niet bij dat de meeste van die postjes door CD&V bezet zijn en dat CD&V hier dus niet aan mee zal doen.
|
Citaat:
|
En wat die zogenaamde oproep van Groen/Sp.a betreft: waarom moet dit nu plots gebeuren? Waarom heeft Sp.a dit niet gerealiseerd toen zij zo maar eventjes 30 jaar onafgebroken aan de macht waren? Het komt er op neer dat als zij niet meer mogen graaien anderen dat zeer zeker ook niet meer mogen. En Groen speelt hierin de slippendrager van Sp.a omdat ze zelf geen mening hebben en te zwak staan tegen de rest.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij mag er zelfs een maximum "loon" in leven geroepen worden. Hetgeen de graaiers (waaronder ook die van de N-VA) nu binnenrijven, daar kunnen meerdere mensen van leven. Ook Bart De Wever is in hetzelfde bedje ziek, hij heeft wel een maximum als burgemeester / parlementair / voorzitter / ... maar als we heel eerlijk zijn, je kan die jobs niet allemaal voor 100% uitvoeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bracke is dus eigenlijk slecht geplaatst om anderen de les te willen spellen. |
Citaat:
Bravo ! Het was enkel wachten tot iemand dit zou zeggen :rofl::rofl::rofl: Maar ik moet toegeven dat ik het van een van de primaten van het vlaams blok verwacht had. In die zin is het toch nog een verrassing. |
Termont schiet weer een hoofdvogel door te zeggen ik geef een deel aan een goed doel!!
Dan krijgt die nog 40% terug via belastingen. Word tijd dat die profiteur in Gent de deur achter zich dicht slaagt . Was niet betrouwbaar meer en nu dit weer .... afvoeren die SOS |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be