![]() |
hoe de graaicultuur aanpakken?
ik ben voor het oprichten van volksrechtbanken.
en het herinvoeren van de schandpaal ook de straat opsturen in pek en veren lijkt me een gepaste straf om de democratie te vrijwaren. post hier uw oplossingen : |
Citaat:
Wat de directe begunstigde van het geld betreft, daar moet de partij maar voor uitkomen, want het is de partij die hen aangespoord heeft... |
Met dat geld kunnen we meer vluchtelingen opvangen
|
Beginnen met de zuilen te slopen.
Vakbonden een rechtspersoonlijkheid geven. Zetelende politici een riant loon en huisvesting geven. Maar al hun bezittingen en dergelijke als collateraal vastzetten. Als de begroting en staatsschuld niet verminderd is, en hun populariteit onder het absolute nulpunt is gedaald aanslagen en verbeurd verklaren. Pek en veren voor politici die niet herverkozen worden. |
Citaat:
|
Dat er één en ander eens grondig onder de loep genomen moet worden, staat buiten kijf. Het gaat tenslotte over de organisatie van de openbare dienstverlening en het gebruik van belastinggeld. De discussie mag dan wel het niveau van "het zijn allemaal zakkenvullers" overstijgen. Ik denk soms dat sommigen nog zouden willen dat politici een mandaat mogen uitvoeren mits zij betalen i.p.v. betaald worden.
|
ik ga zelf opkomen voor de parlementsverkiezingen.
gewoon eerlijk, recht voor de raap om mijn zakken te vullen, ben niet van plan veel op te dagen. zoudt ge voor mij stemmen ? |
Hoe de graaicultuur aanpakken?
Citaat:
(Et Voila. De rest zijn details voor de geschiedenis van de toekomst.) Leve De Vrije Gedachte! |
Zolang de mensheid streeft naar steeds meer rijkdom zal er gegraaid worden.
Het is volkomen inherent aan onze welvaartscultuur. En het is een illusie dit te kunnen stoppen. Het enige wat het zal stoppen is werelds ondergang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar gebruiken ze liever onze pensioenen voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het geld aan mij geven. Ik beloof dat, behoudens mezelf uiteraard, niemand eraan zal geraken.
|
Als mensen niet meer op graaiers stemmen, zal het probleem zich vanzelf oplossen.
|
Citaat:
Een zeer terechte opmerking. Al die mensen die in die raden zetelen zijn verkozen door de burger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be