![]() |
enquete : op wie zou U stemmen in 2018 te gent ?
Na enkele bewogen dagen met heel veel revelaties, heeel veel insinuaties, nog veeel meer machinaties & mogelijks zelfs enkele defenestraties is het tijd om even het politieke oordeel van deze hoogwaardige corona te peilen.
De vraag is : "op wie zou U stemmen in 2018 moest U van de geuzenstede Gent zijn ? |
sorry mensen, maar ik heb wat zitten prutsen en de enquetevraag staat er 3 keer... Waarvan 2 keer zonder de vraagstelling ... Als de mod zo vriendelijk wil zijn dit aan te passen ?
|
Nog een woordje uitleg : ik heb enkel namen weerhouden van lokale kandidaten uit de lijst van verkozenen 2012 met minimaal 1.000 stemmen. Enkel bij het vlaams blok en pvda hebben ze maar één dergelijke kandidaat.
Ik groepeerde de kandidaten bewust niet per partij, en nam Siegfried Bracke als start omwille van die man zijn populariteit en het feit dat hij de challenger voor 2018 is. :-D |
Citaat:
|
Leuk. Meervoudig stemrecht :lol:
Zullen ze graag horen in Gent... |
enquete : op wie zou U stemmen in 2018 te gent ?
|
Mijn stem gaat naar den arcopar-kuitenbijter.
. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben een grote voorstander om tradities op dit forum te behouden. Dus : meerdere keuzes mogelijk, en prins Laurent is van de partij. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
(En, naar goede gewoonte, naar ZKH prins Laurent) |
Ik ga deze enquete met rustige vastheid bekijken vanuit een fundamentele vrolijkheid terwijl er siegfried een immanente rechtvaardigheid overkomt die hem op nieuwe wegen richting het verborgene stuurt.
Politiek... 't éés zuu ne schuune stiel, newoer maane joengne ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be