Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   enquete : op wie zou U stemmen in 2018 te gent ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237395)

Pandareus 16 februari 2017 13:42

enquete : op wie zou U stemmen in 2018 te gent ?

Na enkele bewogen dagen met heel veel revelaties, heeel veel insinuaties, nog veeel meer machinaties & mogelijks zelfs enkele defenestraties is het tijd om even het politieke oordeel van deze hoogwaardige corona te peilen.

De vraag is : "op wie zou U stemmen in 2018 moest U van de geuzenstede Gent zijn ?

Pandareus 16 februari 2017 13:51

sorry mensen, maar ik heb wat zitten prutsen en de enquetevraag staat er 3 keer... Waarvan 2 keer zonder de vraagstelling ... Als de mod zo vriendelijk wil zijn dit aan te passen ?

Pandareus 16 februari 2017 14:05

Nog een woordje uitleg : ik heb enkel namen weerhouden van lokale kandidaten uit de lijst van verkozenen 2012 met minimaal 1.000 stemmen. Enkel bij het vlaams blok en pvda hebben ze maar één dergelijke kandidaat.
Ik groepeerde de kandidaten bewust niet per partij, en nam Siegfried Bracke als start omwille van die man zijn populariteit en het feit dat hij de challenger voor 2018 is. :-D

Amon_Re 16 februari 2017 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8380199)
Nog een woordje uitleg : ik heb enkel namen weerhouden van lokale kandidaten uit de lijst van verkozenen 2012 met minimaal 1.000 stemmen. Enkel bij het vlaams blok en pvda hebben ze maar één dergelijke kandidaat.
Ik groepeerde de kandidaten bewust niet per partij, en nam Siegfried Bracke als start omwille van die man zijn populariteit en het feit dat hij de challenger voor 2018 is. :-D

In dat geval blijf ik thuis. Geen enkele op die lijst van je verdient mijn stem. Of ik stem VB om de boel te doen ontsporen.

Eyjafjallajökull 16 februari 2017 14:09

Leuk. Meervoudig stemrecht :lol:

Zullen ze graag horen in Gent...

TheFourHorsemen 16 februari 2017 14:12

enquete : op wie zou U stemmen in 2018 te gent ?

De schoofzak 16 februari 2017 14:23

Mijn stem gaat naar den arcopar-kuitenbijter.

.

Pandareus 16 februari 2017 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 8380204)
In dat geval blijf ik thuis. Geen enkele op die lijst van je verdient mijn stem. Of ik stem VB om de boel te doen ontsporen.

Je weet ook hoe lokale verkiezingen werken : lokale afdelingen beslissen over de lijst. De lokale sterkhouders gaan heus hun plaatsje niet afgeven aan een noob. Tenzij het partijbestuur ingrijpt ? Dan kan alles natuurlijk. Maar hoe dan namen selecteren voor een enquete ?

Pandareus 16 februari 2017 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8380206)
Leuk. Meervoudig stemrecht :lol:

Zullen ze graag horen in Gent...

Ik ben een grote voorstander om tradities op dit forum te behouden. Dus : meerdere keuzes mogelijk, en prins Laurent is van de partij. :-D

Eyjafjallajökull 16 februari 2017 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8380228)
Ik ben een grote voorstander om tradities op dit forum te behouden. Dus : meerdere keuzes mogelijk, en prins Laurent is van de partij. :-D

:thumbsup:

TheFourHorsemen 16 februari 2017 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8380220)
Mijn stem gaat naar den arcopar-kuitenbijter.

.

De mijne ook!

(En, naar goede gewoonte, naar ZKH prins Laurent)

Pandareus 16 februari 2017 14:52

Ik ga deze enquete met rustige vastheid bekijken vanuit een fundamentele vrolijkheid terwijl er siegfried een immanente rechtvaardigheid overkomt die hem op nieuwe wegen richting het verborgene stuurt.

Politiek... 't éés zuu ne schuune stiel, newoer maane joengne ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be