Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Sinds wanneer is hangmat hangmat? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=237396)

eno2 16 februari 2017 14:47

Sinds wanneer is hangmat hangmat?

Volgens mij was dat altijd spijkerbed.

Eyjafjallajökull 16 februari 2017 14:51

Peche 16 februari 2017 14:53

Ach, wat is de hangmat? Ze zeggen dat ik in een hangmat lig, maar de realiteit is dat ik geprobeerd heb. Ik heb veel geprobeerd. Er is duidelijk iets mis en anders aan mij, vraag het al mijn collega's. Zij benadrukten dat ook altijd, eerst was ik prettig gestoord. Toen praatten ze mij problemen aan en nu ben ik gewoon fucking gestoord.
Laat ze mij een hangmat aanpraten, ze hebben me er zelf in gewiegd waarvoor dank.
Mijn leven gaat beginnen, met beide armen open.

eno2 16 februari 2017 15:04

Van dwangbuis naar werkende armoede naar spijkerbed. Het leven één en al vooruitgang. :cheer:

Peche 16 februari 2017 15:09

Wat is armoede Eno als ge gezond zijt?
Wat is rijkdom als ge ziek zijt?

eno2 16 februari 2017 15:20

Op mijn 43-ste opgenomen in de psychiatrie, buitengegooid door mijn ex, huis en kinderen kwijt (die terugkwamen na de scheiding en mijn "genezing"), alle spaargeld kwijt in vijf jaar werkende armoede en daarna 15 jaar op het spijkerbed tot mijn pensioen tijdens en na vijf stielen en ongelukken.

Peche 16 februari 2017 15:24

Waarom ben je buiten gegooid?

eno2 16 februari 2017 15:29

Werkloos en gek. Geen toekomst meer. Niets meer mee aan te vangen. Plus nog een ietsie pietse detailletje van mijn kant dat ik niet vrijgeef. Plus haar miljonaire uitwijkmogelijkheid die ze al jaren op een laag vuurtje hield.

Peche 16 februari 2017 15:36

Oei... en niets in het huishouden doen zekers? Ik ken dat :)

eno2 16 februari 2017 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8380287)
Oei... en niets in het huishouden doen zekers? Ik ken dat :)

Neenee ik was tot dan toe 6 jaar huisman. Het was een ander "detailletje"

Peche 16 februari 2017 15:56

Beter een gelovige in huis halen dan.

eno2 16 februari 2017 16:03

Mijn ex is (ze leeft nog) katholiek. Regelmatig aanleiding om daarover serieus over de grond te rollen (rollen, niet rollebollen) O.a. over de "verplichte" katholieke opvoeding van de kinderen in "gemengde" huwelijken.

Peche 16 februari 2017 16:04

Ge had ze moeten verwijzen naar bijbelse teksten waar ze moet zwijgen en zich moet onderwerpen aan haar man als aan de Heer.

eno2 16 februari 2017 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8380304)
Ge had ze moeten verwijzen naar bijbelse teksten waar ze moet zwijgen en zich moet onderwerpen aan haar man als aan de Heer.

Haha ik ben voor de vrouwenemancipatie. Daarom dat ik ze liet werken en zelf niks deed behalve het huishouden.

Eyjafjallajökull 16 februari 2017 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8380294)
Neenee ik was tot dan toe 6 jaar huisman. Het was een ander "detailletje"

Een "detailletje" ?

En hier zitten stoefen met 18 cm :lol:

Peche 16 februari 2017 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8380306)
Haha ik ben voor de vrouwenemancipatie. Daarom dat ik ze liet werken en zelf niks deed behalve het huishouden.

Much to learn I have.

Wapper 16 februari 2017 16:13

Ik zou op de markt gaan staan, als bijverdienste!

Demper 16 februari 2017 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8380248)
Er is duidelijk iets mis en anders aan mij, vraag het al mijn collega's. Zij benadrukten dat ook altijd, eerst was ik prettig gestoord. Toen praatten ze mij problemen aan en nu ben ik gewoon fucking gestoord.

Je moet wel heel dom zijn om ook maar enige waarde te hechten aan het oordeel dat collega's over jou vellen, zolang je je werk goed doet...

Het is eigen aan collega's dat ze anderen neerhalen om zich beter te voelen of om kans op promotie te vergroten.

Demper 16 februari 2017 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8380276)
Op mijn 43-ste opgenomen in de psychiatrie, buitengegooid door mijn ex, huis en kinderen kwijt (die terugkwamen na de scheiding en mijn "genezing"), alle spaargeld kwijt in vijf jaar werkende armoede en daarna 15 jaar op het spijkerbed tot mijn pensioen tijdens en na vijf stielen en ongelukken.

Het leven is hard he eno.

Peche 16 februari 2017 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 8380322)
Je moet wel heel dom zijn om ook maar enige waarde te hechten aan het oordeel dat collega's over jou vellen, zolang je je werk goed doet...

Het is eigen aan collega's dat ze anderen neerhalen om zich beter te voelen of om kans op promotie te vergroten.

Of vraag het aan mijn ouders, aan mijn broers, aan mijn lief, aan mijn ex lieven, kortom aan iedereen die mij kent.
Die zullen het U bevestigen, ik ben gestoord omdat ik stoornissen heb.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be